(pri nakupu nad 80 EUR)Izdelek je potrebno prevzeti osebno v trgovskem centruIzdelek omogoča le dostavo na dom Izdelki s starostno omejitvijo potrebujejo potrditev starosti ob zaključku naročila.

Začela se je sezona, ko je treba sosedu pokazati, da je “trava na naši strani bolj zelena kot na njegovi”. Za tak podvig pa je treba seveda za travo dobro poskrbeti, da izgleda kar najbolje skozi vroče poletne dni.
To pa terja tudi davek, ki se odraža na do 50% večji porabi vode skozi sezono zalivanja zelenic. Nekateri imajo napačno predstavo, da je travo potrebno namakati. Dovolj je, da travo že samo zalijemo.
S samim namakanjem trave škodujemo koreninam, da bi zrasle globlje v zemljo s čimer lahko preprečimo možnost osušitve ter razne bolezni trave.
Bolje je, da si omislimo sistem ‘podzemnih’ škropilcev, ki jih lahko nastavimo, da nam samodejno zalivajo travo samo tam, kjer je to dejansko potrebno in tako vodo porabljamo bolj racionalno.
Glede na to, da so ti škropilci pod površjem, je dovolj, da travo zalijemo nekajkrat tedensko, saj se v zemlji zadrži več vlage, kot na površju.
Če nimate namena kupiti takšnega sistema, je dobro, da preden zalijete travo, pregledate vlago zemlje. To je najbolje storiti tako, da se po travi sprehodite in če v njej opazite odtise podplatov, to pomeni, da je travo potrebno zaliti.
Prav tako trave ni potrebno zalivati, če je dalj časa deževalo, saj se je vlaga ohranila v zemlji.
Seveda je najboljši čas za zalivanje zgodaj zjutraj (do najkasneje 10 ure dopoldan) ali zvečer (od 18 ure naprej) , saj s tem zmanjšamo vrednost izhlapevanja.
Vseeno pa strokovnjaki priporočajo zalivanje trave zgodaj zjutraj (od 5 do 9 ure), saj lahko večerno zalivanje povzroči razne bolezni trave - vlaga takat namreč ne izhlapi in se zato ustvarijo popolni pogoji za razvoj travnih bolezni.
To so načini, da bo zemlja ostala dalj časa vlažna, vi pa boste varčevali z vodo.
Ni izdelkov v košarici
Ni izdelkov v košarici
Za izbran trgovski center vam bomo samodejno prikazovali zaloge.
Vaš trenutno izbrani trgovski center je .
Ste že nakupovali v Merkur spletni trgovini?
PrijavaŠe niste nakupovali v Merkur spletni trgovini?
Ustvarite račun in nakupite hitreje.
Ob registraciji si lahko ustvarite tudi kartico MERKUR Zate, s katero si zagotovite dodatne prihranke.
Prikaz zalog je informativne narave. Točen podatek dobite v izbranem trgovskem centru.
Seznam želja se nalaga...
V našem Spletnem centru Merkur vam želimo omogočiti varno ter najboljšo nakupovalno izkušnjo, vendar zato potrebujemo vaše soglasje.
S klikom na gumb "Dovolim vse" se strinjate, da vam z digitalnim sledenjem na podlagi vaših nakupovalnih navad prikazujemo najbolj relevantno ponudbo in izdelke tudi na družbenih omrežjih in preostalih straneh.
Na povezavah merkur.si/piskotki in merkur.si/varstvo-osebnih-podatkov si lahko preberete več o piškotkih, ki jih uporabljamo in o naši politiki zasebnosti.
Brez skrbi, kadarkoli lahko spremenite politiko piškotkov in na ta način sami odločate o vaši zasebnosti.
V našem Spletnem centru Merkur vam želimo omogočiti varno ter najboljšo nakupovalno izkušnjo, vendar zato potrebujemo vaše soglasje.
S klikom na gumb "Dovolim vse" se strinjate, da vam z digitalnim sledenjem na podlagi vaših nakupovalnih navad prikazujemo najbolj relevantno ponudbo in izdelke tudi na družbenih omrežjih in preostalih straneh.
Na povezavah merkur.si/piskotki in merkur.si/varstvo-osebnih-podatkov si lahko preberete več o piškotkih, ki jih uporabljamo in o naši politiki zasebnosti.
Brez skrbi, kadarkoli lahko spremenite politiko piškotkov in na ta način sami odločate o vaši zasebnosti.
Omogočajo normalno delovanje Spletnega centra Merkur in nemoteno uporabniško izkušnjo. Z njihovo pomočjo vam zagotavljamo prikaz osnovnih funkcij kot so veljavnost uporabniškega računa, prikaz slik in opisov izdelkov, prikaz oglasnih pasic …Teh piškotkov ni možno upravljati in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.
Omogočajo merjenje obiskanosti Spletnega centra Merkur (obiskanost in statistike posameznih strani, analize gibanja in spletne prodaje...) ter zagotavljajo ustrezen nivo varnosti. Statistike obiskanosti posameznih spletnih strani nam služijo kot povratna informacija pri pripravi naših vsebin in oglaševalskih akcij ter nam nudijo možnost izboljšave uporabniške izkušnje. Analiza obiska naših spletnih strani temelji na obdelavi anonimiziranih podatkov.
Omogočajo prikaz najbolj relevantne ponudbe in izdelkov na podlagi vaših iskanj ter obiska v Spletnem centru Merkur tudi na preostalih straneh in družbenih omrežjih. Z digitalnem sledenjem vam z uporabo različnih spletnih orodij tako lahko prikazujemo personalizirane oglase na podlagi vaših dejanskih zanimanj.