(pri nakupu nad 80 EUR)Izdelek je potrebno prevzeti osebno v trgovskem centru Izdelki s starostno omejitvijo potrebujejo potrditev starosti ob zaključku naročila.
Merkurjeva kartica zaupanja - Splošni pogoji
Merkurjeva kartica zaupanja je namenjena vsem našim kupcem, ki opravljate nakupe v Merkurju in ste zato za izkazano zaupanje nagrajeni z dodatnimi prihranki.
Več nakupov opravite pri nas, več prihranite. Poleg tega vam nudimo ekskluzivne prihranke na izbrane izdelke in prilagojeno ponudbo za vaš življenjski stil.
Seštevanje nakupov
Nakupi se ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja seštevajo. Zabeležimo gotovinske nakupe in vse negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s plačilno-kreditnimi karticami.
Ugodnosti iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja ni možno pridobiti, kadar gre za plačilo predračuna vgradnje, ponudbe, akontacije, plačilo varščine, ob nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je to posebej opredeljeno.
Večja zvestoba pomeni večji prihranek
Na vsake tri mesece (obračunsko obdobje) seštejemo vse vaše nakupe z Merkurjevo kartico zaupanja in vam obračunamo ter izdamo bon za popust po spodnji lestvici.
Lestvica
Seštevek vrednosti nakupov | Bon v vrednosti |
do 400,00 € | prenesemo v naslednje obdobje, največ za obdobje enega leta |
od 400,00 € do 1.250,99 € | 8-25 € (2 %) |
od 1.251,00 € do 2.500,99 € | 37-75 € (3 %) |
nad 2.501,00 € | najmanj 100 € (4 %) |
Obračun ugodnosti se vrši štirikrat letno.
Obračunska obdobja so:
- I. od 1. januarja do 31. marca,
- II. od 1. aprila do 30. junija,
- III. od 1. julija do 30. septembra,
- IV. od 1. oktobra do 31. decembra.
Najmanjša vrednost, na podlagi katere vam izdamo bon za popust, je 400,00 točk (praviloma je 1 točka = 1 EUR, razen ob posebnih akcijah, ko 1 EUR nakupa prinaša več točk). Stanje manjše od 400,00 točk, prenesemo v naslednje četrtletje, največ za obdobje enega leta. Vsak nakup pri seštevkih za izdajo bona upoštevamo enkrat.
Znesek nakupa z bonom mora biti večji ali enak od vrednosti bona. Vrednost unovčenega bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje. Bon je možno unovčiti do datuma navedenega na bonu. Po tem datumu unovčenje ni možno.
Prejeti bon ni unovčljiv pri nakupu: tobačnih izdelkov, kartic za mobilne telefone, darilnih kartic in storitev z vgradnjo, po ponudbi.
Bon se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur.
V primeru višje sile ali tehničnih težav, ki ovirajo nemoteno delovanje računalniškega oz. telekomunikacijskega sistema, Merkur imetnikom za čas sistemskih motenj žal ne more zagotoviti koriščenja ugodnosti iz naslova MKZ kartice.
Bon s popustom MKZ - sedaj tudi elektronsko!
V januarju 2021 smo pričeli s pošiljanjem elektronskih bonov s popustom MKZ tistim imetnikom, ki imajo v naši MKZ bazi zapisan elektronski naslov. V primeru, da vašega bona s popustom po pošti niste prejeli, vam svetujemo, da preverite tudi vaš e-poštni nabiralnik. V kolikor pa e-naslova v naši bazi še nimate in bi želeli bon s popustom prejemati elektronsko, nam pišite na kartica@merkur.si, da ga dodamo. Veseli nas, da bomo skupaj naredili korak k varovanju naših gozdov in brezpapirnemu poslovanju.
Pogosta vprašanja in odgovori
1.1 Kdo lahko pridobi Merkurjevo kartico zaupanja?
Merkurjevo kartico lahko brezplačno
pridobi fizična oseba, starejša od 18 let. Pravne osebe kartice ne morejo pridobiti, saj jim je na
voljo posebna Merkurjeva podjetna kartica (link:
https://www.merkur.si/navigacija/prodaja-podjetjem/merkurjeva-podjetna-kartica).
1.2 Kaj moram storiti, da pridobim Merkurjevo kartico zaupanja?
Postopek pridobitve
kartice je enostaven. Izpolnite SPLETNO PRISTOPNO IZJAVO in prejeli boste e-MKZ kartico na svoj e-poštni
naslov. S to e-kartico potem kupujete v spletu ali
v Trgovskih
centrih Merkur. Kartico pa lahko hitro in preprosto prejmete tudi na Info točkah v Trgovskih
centrih Merkur. Priporočamo, da se ob naslednjem nakupu v Merkurju oglasite najprej na informacijah,
pridobite v parih minutah kartico, ki jo potem že uporabite pri nakupu ter takoj začnete z zbiranjem
bonitete.
Pridobitev in uporaba kartice ni možna v franšiznih prodajalnah.
1.3 Imam še staro Merkurjevo kartico. Ali jo lahko še uporabljam?
Če imate
kartico, ki je bila izdana pred 30.3.2013, potem ta ne velja več. Veljala je le do 30. 3. 2013. V času od
23. 11. 2012 do 30. 3. 2013 ste lahko novo kartico pridobili na podlagi zamenjave s staro kartico. Po tem
datumu pa se na novo včlanite. Imetništvo kartice je brezplačno.
1.4 Imam staro Merkurjevo kartico, na kateri sem opravil nekaj nakupov. Ali lahko dobim novo kartico
in nakupe prenesem nanjo?
Če imate kartico, ki je bila izdana pred 30.3.2013, potem ta ne velja
več in se morate na novo včlaniti. Imetništvo kartice je brezplačno.
1.5 Ali lahko uredim Merkurjevo kartico za drugo osebo (npr. za svojega bolnega očeta)?
To
izjemoma lahko naredite samo ob predložitvi pooblastila, ki ga izpolni in podpiše oseba, ki vas bo
pooblastila, da to opravite v njenem imenu. V tem primeru prosite za pooblastilo na informacijah trgovskega
centra Merkur in z izpolnjenim ter podpisanim pooblastilom boste lahko vse v zvezi z novo kartico uredili vi
v imenu osebe, ki vam je dala pooblastilo.
1.6 Ali lahko kartico dobim in uporabljam tudi v franšiznih prodajalnah?
Ne.
Kartico lahko dobite in uporabljate v vseh Merkurjevih trgovskih centrih, ne pa v franšiznih
prodajalnah.
1.7 Kako izgleda Merkurjeva kartica zaupanja?
Na kartici ni osebnih podatkov imetnika
(ime, priimek), temveč le serijska številka kartice, ki je obenem črtna koda, na osnovi katere
uveljavljate ugodnosti. V kompletu z osnovno kartico vsak imetnik prejme tudi tri manjše kartice, ki
jih uporabi v skladu s svojimi potrebami, lahko pa jih tudi podari svojim najbližjim in tako se na eno
kartico zabeležijo vsi nakupi. Tak način prinaša enostavnejšo uporabo kartice.
Obstaja pa
tudi e-verzija kartice, kar pomeni, da imate številko in črtno kodo kartice shranjeno elektronsko na
svojem e-poštnem naslovu ali v portalu e-trgovine Moj račun.
1.8 Kakšne ugodnosti prinaša Merkurjeva kartica zaupanja?
Merkurjeva kartica zaupanja vam prinaša vrsto ugodnosti. Najpomembnejša je bon s popustom, ki ga pridobite glede na višino nakupov v posameznem četrtletju v skladu z bonitetno lestvico. Na voljo imate tudi izbrane izdelke po ekskluzivnih cenah, samo za imetnike Merkurjeve kartice zaupanja. Spremljate jih v aktualnih letakih, e-novicah ali na www.merkur.si. Imetnike kartice pa tudi presenečamo z različnimi pozornostmi. Vsako leto nabor ugodnosti za imetnike Merkurjeve kartice zaupanja še povečamo, glede na nakupovalne navade, ki jih zaznamo.
1.9 Kako lahko preverjam stanje seštevka nakupov na Merkurjevi kartici
zaupanja?
Stanje je razvidno na računu, če ob nakupu predložite Merkurjevo kartico. Na koncu računa se izpiše vrednost opravljenih nakupov, stanje bonitete, bonitetna lestvica ter opozorilo na konec obračunskega obdobja. Stanje nakupov lahko preverjate tudi na glavnem informacijskem pultu ob predložitvi Merkurjeve kartice ali pa na spletu preko spletnega obrazca.
1.10 Zakaj je na pristopni izjavi kot obvezen
podatek označen rojstni datum?
S tem, ko nam zaupate podatek o rojstnem datumu, nam
omogočite, da vas ob vašem prazniku presenetimo s posebnimi ugodnostmi in vam naredimo vaš
osebni praznik še lepši, poleg tega pa lahko našo ponudbo za različne starostne skupine
ustrezno izboljšamo.
1.11 Ali je GSM številka obvezen podatek?
GSM številka
je obvezen podatek za primere, da vas lažje in hitreje kontaktiramo v primeru morebitnih tehničnih,
varnostnih ali dodatnih vprašanj v zvezi z uveljavljanjem ugodnosti iz naslova MKZ kartice.
V
kolikor boste podali privolitev, vam bomo občasna obvestila o ponudbah Merkur trgovine d.o.o. pošiljali
tudi v obliki SMS ali MMS.
1.12 Ali je
e-naslov tudi obvezen podatek?
Polje e-naslov je obvezno v primeru, če želite prejemati e-bon s popustom MKZ (na vaš e-naslov), za opravljanje spletnih nakupov in/ali če živite v tujini. Vsekakor vam vpis e-poštnega naslova priporočamo, saj vas tako lahko najhitreje obvestimo o morebitnih tehničnih in varnostnih težavah ter o posebnih ponudbah za imetnike kartice.
1.13
Ali lahko pridobim kartico brez posredovanja osebnih podatkov?
Ne, v kolikor nam ne boste
posredovali podatkov, ki so na pristopni izjavi označeni kot obvezni, vam Merkurjeve kartice zaupanja žal ne
moremo izdati. Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov v zasebnem sektorju, kamor sodijo tudi trgovska
podjetja, je opredeljena v 10. členu Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), ki določa, da se osebni
podatki v zasebnem sektorju lahko obdelujejo, če tako določa zakon ali pa, če je posameznik v to privolil.
ZVOP-1 v skladu s svobodo gospodarske pobude in podjetništva določa, da zasebni sektor lahko svobodno
odloča o tem, katere osebne podatke bo zahteval od posameznika kot pogoj za sklenitev določenega pravnega
posla z njim, v kolikor ni obseg potrebnih osebnih podatkov za posamezen posel zakonsko določen. Odločitev
za pridobitev Merkurjeve kartice zaupanja je prostovoljna in se vedno izvrši na podlagi osebne
privolitve posameznika, ki pogoje za pridobitev kartice sprejme ali, če se z njimi ne strinja, zavrne,
vendar zaradi tega kartice ne bo mogel pridobiti. Kot imetnik kartice imate pravico kadarkoli zahtevati
trajno ali začasno prenehanje uporabe osebnih podatkov za namen neposrednega trženja, kot to določa 73. člen
ZVOP-1. Zagotavljamo vam, da bomo posredovane podatke varovali z najvišjimi standardi in jih bomo
uporabili le za namene, ki so navedeni na pristopni izjavi.
1.14 Sem samostojni podjetnik.
Ali lahko pridobim Merkurjevo kartico zaupanja?
Merkurjevo kartico lahko brezplačno pridobi
fizična oseba, starejša od 18 let., Pravne osebe kartice ne morejo pridobiti, saj jim je na voljo
posebna Merkurjeva podjetna kartica.
2.1 Seštevanje nakupov
Nakupi se ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja seštevajo. Na kartico zabeležimo vse gotovinske in negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s plačilno-kreditnimi karticami, ter aktivnosti, ki se štejejo v bonitetno lestvico, z upoštevanjem izjem navedenih v točki 8.2.* Splošnih pogojev poslovanja za imetnike MKZ. Opis aktivnosti, ki se štejejo v bonitetno lestvico in njene vrednosti, ki se štejejo v bonitetno lestvico, so podrobno opisane na spletni strani www.merkur.si in na info točki v trgovskih centrih v času veljavnosti posamezne aktivnosti.
Vsak nakup pri seštevkih za izdajo bona upoštevamo enkrat.
Ob koncu vsakega obračunskega obdobja seštejemo vse vaše nakupe z Merkurjevo kartico zaupanja in vam obračunamo in izdamo bon za popust po spodnji lestvici.
Seštevek vrednosti nakupov | Bon v vrednosti |
do 400,00 € | prenesemo v naslednje obdobje, največ za obdobje enega leta |
od 400,00 € do 1.250,99 € | 8-25 € (2 %) |
od 1.251,00 € do 2.500,99 € | 37-75 € (3 %) |
nad 2.501,00 € | najmanj 100,00 € (4 %) |
* * Ugodnosti iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja ni možno pridobiti, kadar gre za plačilo predračuna vgradnje, ponudbe, akontacije, plačilo varščine, ob nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je to posebej opredeljeno.
Obračun ugodnosti se vrši štirikrat letno.
Obračunska obdobja so:
- I. od 1. januarja do 31. marca,
- II. od 1. aprila do 30. junija,
- III. od 1. julija do 30. septembra,
- IV. od 1. oktobra do 31. decembra.
Bon se ne sešteva se z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur. Unovčite ga do dneva, zapisanega na bonu. Znesek nakupa z bonom mora biti večji od vrednosti bona. Vrednost bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje
2.2 Kdo lahko pridobi Merkurjevo kartico zaupanja?
Merkurjevo kartico lahko
brezplačno pridobi fizična oseba, starejša od 18 let., Pravne osebe kartice ne morejo
pridobiti, saj jim je na voljo posebna Merkurjeva podjetna kartica.
2.3 Kje in kako pridobim Merkurjevo kartico zaupanja?
Postopek pridobitve
kartice je enostaven. Izpolnite SPLETNO PRISTOPNO IZJAVO
in prejeli boste e-MKZ kartico na svoj e-poštni naslov. S to e-kartico potem kupujete v
spletu ali v Trgovskih
centrih Merkur. Kartico pa lahko hitro in preprosto prejmete tudi na Info točkah v Trgovskih centrih Merkur.
Priporočamo, da se ob naslednjem nakupu v Merkurju oglasite najprej na informacijah, pridobite v parih minutah kartico, ki jo potem že uporabite pri nakupu ter takoj začnete z zbiranjem bonitete.
Pridobitev in uporaba kartice ni možna v franšiznih prodajalnah.
2.4 Ali kartica velja, takoj ko jo dobim?
Da. Kartica deluje, takoj ko jo
prejmete.
2.5 Kje najdem serijsko število svoje kartice?
Serijska številka kartice je vidna na hrbtni strani vaše Merkurjeve kartice zaupanja in/ali pod sliko črtne kode pri elektronski verziji kartice.
2.6 Zakaj sem poleg kartice dobil še dodatne tri pomanjšane kartice?
Dodatne
pomanjšane kartice vam olajšajo poslovanje s kartico. Manjšo kartico lahko npr.
uporabite kot obesek za ključe in na tak način poskrbite, da imate vedno s seboj kodo, ki vam
omogoča seštevanje nakupov na kartici ter koriščenje vseh ostalih ugodnosti, ki so
namenjene samo imetnikom kartice.
2.7 Ali lahko Merkurjevo kartico uporabljam tudi v drugih državah, kjer so prisotne
Merkurjeve trgovine?
Ne. Kartica je veljavna samo na območju Republike Slovenije.
2.8 Živim v tujini in redno zahajam v Merkurjevo trgovino v Sloveniji. Ali lahko dobim
Merkurjevo kartico?
Da.
2.9 Na blagajni so bile sočasno tri kartice, vključno z mojo. Nisem prepričan, da sem vzel
pravo. Kje lahko preverim, ali imam pri sebi res svojo kartico?
Situacijo preverite na
informacijah v katerem koli Merkurjevem trgovskem centru.
2.10 Ali lahko kartico uporabljam tudi v ostalih trgovinah znotraj Merkurjevih trgovskih
centrov (npr. v Lidlu, Pitarellu, Eurospinu …)?
Ne. Kartico lahko
uporabljate izključno v Merkurjevih trgovskih centrih v Sloveniji.
3.1 Ali se na Merkurjevo kartico zaupanja nalaga denar?
Ne. Na Merkurjevi kartici
zaupanja se seštevajo vaši nakupi. Ko v okviru obračunskega obdobja dosežete ustrezni znesek
nakupov vam obračunamo in izdamo bon za popust, ki ga lahko unovčite ob vašem prvem naslednjem nakupu
v Merkurjevem trgovskem centru.
3.2 Na kakšen način zbiram nakupe na Merkurjevi kartici zaupanja?
Vsak nakup v Merkurju ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja šteje. Zabeležimo
vse gotovinske nakupe, tudi najmanjše, in vse negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s
plačilno-kreditnimi karticami.
Ob koncu vsakega obračunskega obdobja seštejemo vse vaše
nakupe z Merkurjevo kartico zaupanja in vam obračunamo ter izdamo bon za popust.
Nakupi se na
kartici seštevajo samodejno. Ugodnosti iz naslova Ob koncu vsakega obračunskega obdobja
seštejemo vse vaše nakupe z Merkurjevo kartico zaupanja in vam obračunamo ter izdamo bon za
popust.
Vsak nakup pri seštevkih za izdajo bona upoštevamo enkrat.
Nakupi se na kartici seštevajo samodejno. Ugodnosti iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja
ni možno pridobiti, kadar gre za plačilo predračuna vgradnje, ponudbe, akontacije, plačilo varščine, ob
nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je to
posebej opredeljeno.
3.3 Ali lahko stanje na kartici izvem pred nakupom?
Da, ob predložitvi vaše kartice lahko stanje izveste na informacijah kateregakoli Merkurjevega trgovskega centra. Stanje nakupov lahko preverjate tudi na spletu preko spletnega obrazca.
3.4 Do kdaj poteka obdobje seštevanja nakupov na kartici?
Obračun ugodnosti
se vrši štirikrat letno, ko preverimo zneske nakupov in pošljemo bon
v ustrezni protivrednosti. Obračunska obdobja so:
• I. od 1. januarja do 31. marca,
•
II. od 1. aprila do 30. junija,
• III. od 1. julija do 30. septembra,
• IV. od 1.
oktobra do 31. decembra.
Vsak nakup pri seštevkih za izdajo bona upoštevamo enkrat.
3.5 Prejel sem bon za popust. Kdaj in kako ga lahko unovčim?
Bon za popust lahko
unovčite do dneva, zapisanega na bonu, ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja ter s številko
kartice, ki je zabeležena na bonu. Prejeti bon ni unovčljiv pri nakupu: tobačnih izdelkov, kartic za mobilne
telefone, darilnih kartic in storitev z vgradnjo, po ponudbi.
Bon se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur. Znesek nakupa z bonom mora biti večji ali enak od vrednosti bona. Vrednost unovčenega bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje.
3.6 Kaj moram narediti, da unovčim bon za popust?
Do zaključka skeniranja izdelkov
na blagajni prodajalki sporočite, da želite unovčiti bon za popust. Bon za popust lahko unovčite ob
predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja s številko kartice, ki je zabeležena na
bonu.
3.7 Ali lahko sam izberem kolikšen del bona za popust želim unovčiti?
Ne,
unovčite lahko le celotno vrednost bona za popust ali pa ga sploh ne unovčite. Znesek nakupa z bonom mora
biti večji od vrednosti bona. Vrednost bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko
obdobje.
3.8 Kdo lahko unovči moj bon za popust?
Bon za popust unovčite na blagajni s
predložitvijo bona in Merkurjeve kartice zaupanja s številko kartice, zabeleženo na bonu. Bon ne
velja za storitve, pri nakupu z vgradnjo, ne velja za nakup tobačnih izdelkov, kartic za mobilne telefone in
darilnih kartic ter se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih
prodajalnah in Spletnem centru Merkur. Svetujemo vam, da s prejetim bonom za popust ravnate skrbno in
pazljivo.
3.9 Izgubil sem veljaven bon za popust. Kaj lahko storim?
Izgubo bona javite z obrazcem ali pa pokličite na 04 258 80 01.
Izdali vam bomo duplikat in ga poslali na vaš naslov.
3.10 Nisem prejel bona za popust, pa sem ga pričakoval. Kaj lahko storim?
Takoj, ko
zaznate, da bi bili upravičeni do bona za popust (npr. ste nedavno opravili nakup nad 400 EUR), pa ga niste
prejeli po pošti, to sporočite z obrazcem ali pa pokličite na
telefonsko številko: 04 258 80 01. Vašo poizvedbo bomo preverili in vam v primeru, da vam bon
pripada in še ni unovčen, izdali duplikat in ga poslali na vaš naslov.
3.11 Bon za popust je zapadel. Lahko uredim podaljšanje veljavnosti?
Ne. V
kolikor bona za popust niste unovčili v času označenem na bonu, vam je zapadel. Zapadlega bona za popust ne
moremo obnoviti.
3.12 Ali je bon za popust možno koristiti pri nakupu vseh izdelkov in storitev?
Bon
za popust je možno koristiti pri nakupu izdelkov. Prejeti bon ni unovčljiv pri nakupu: tobačnih izdelkov,
kartic za mobilne telefone, darilnih kartic in storitev z vgradnjo, po ponudbi. Bon se ne sešteva z
ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur.
3.13 Pred kratkim sem kupil Merkurjeve darilne kartice. Zakaj se mi nakup darilnih kartic ni
zabeležil na mojo Merkurjevo kartico zaupanja?
Vrednost darilnih kartic se na Merkurjevo
kartico ne beležijo ob njihovem nakupu pač pa ob unovčevanju. V primeru, da je nakup plačan z darilno
kartico, se vrednost nakupa zabeleži na kartico tistega, ki je unovčil darilne
kartice.
3.14 Kartico sem pozabil doma, poznam pa serijsko številko. Se mi bo vrednost nakupa vseeno seštela
k dosedanjemu seštevku nakupov?
Da. Blagajničarki sporočite svojo
serijsko številko kartice in vrednost nakupa se vam bo zabeležila na vašo kartico. Opozoriti
vas želimo, da bo ta možnost na razpolago zgolj določeno prehodno obdobje.
3.15 Na spletni straneh sem odkril aplikacije, ki pretvorijo številke raznih lojalnostnih
kartic v črtno kodo. Ali lahko v tako aplikacijo vnesem tudi Merkurjevo kartico, da je ne nosim s sabo in mi
bo v tem primeru blagajničarka odčitala črtno kodo?
Da. Tudi v Merkurju omogočamo branje
shranjene črtne kode Merkurjeve kartice v različnih aplikacijah.
3.16 Na blagajni mi kartica ne prime (poškodovana koda). Kaj naredim?
V kolikor
je koda poškodovana, se vrednost vašega nakupa na kartico naloži s pomočjo serijske številke
kartice. Nahaja se na hrbtni strani kartice. V tem primeru vam predlagamo, da na informacijah zaprosite za
novo kartico. Izdali vam jo bomo brezplačno.
3.17 V trgovini želim zamenjati/vrniti blago, ki sem ga kupil z unovčitvijo MKZ bona za popust. Kako poteka proces?
Bon za popust iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja, se pri plačilu obravnava
kot popust na izdelek. V primeru, ko imetnik želi vrniti blago, za katerega je pri nakupu
unovčil Bon za popust, se izpiše nov Bon za popust v deležu, ki pripada vrnjenemu izdelku. Veljavnost
izpisanega bona je en mesec od dneva izdaje, pri čemer podaljšanje veljavnosti ni možno. Bon za popust se
lahko unovči v katerem koli Merkurjevem TC-ju takoj po izdaji. Unovčen Bon za popust blagajnik obdrži, razen če je v elektronski obliki.
4.1 Ali moram za pridobitev in uporabo Merkurjeve kartice zaupanja kaj plačati?
Ne.
Kartico prejmete popolnoma brezplačno.
4.2 Ali lahko Merkurjevo kartico zaupanja prejmem po pošti na dom?
Kartico
lahko dobite na dom, če Izpolnite SPLETNO
PRISTOPNO IZJAVO. V tem primeru boste takoj prejeli e-MKZ kartico na svoj e-poštni naslov, kartico v fizični obliki pa v parih dneh na dom, razen če ste se odločili pri pristopu samo za elektronsko obliko kartice.
4.3 Zakaj je na pristopni izjavi potrebno vpisati rojstni datum?
S tem, ko nam zaupate
podatek o rojstnem datumu, nam omogočite, da vas ob vašem prazniku presenetimo s posebnimi
ugodnostmi. GSM številko potrebujemo zato, da vas lažje in hitreje kontaktiramo v primeru morebitnih
tehničnih, varnostnih ali dodatnih vprašanj ter da vas bomo lahko o ugodnostih obveščali na
enostaven, sodoben in okolju prijazen način.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov v zasebnem sektorju, kamor sodijo tudi trgovska podjetja, je
opredeljena v 10. členu Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), ki določa, da se osebni podatki v
zasebnem sektorju lahko obdelujejo, če tako določa zakon, ali pa če je posameznik v to privolil. ZVOP-1 v
skladu s svobodo gospodarske pobude in podjetništva določa, da zasebni sektor lahko svobodno odloča o
tem, katere osebne podatke bo zahteval od posameznika kot pogoj za sklenitev določenega pravnega posla z
njim, v kolikor ni obseg potrebnih osebnih podatkov za posamezen posel zakonsko določen.
Odločitev za pridobitev Merkurjeve kartice zaupanja je prostovoljna in se vedno izvrši na podlagi
osebne privolitve posameznika, ki pogoje za pridobitev kartice sprejme ali, če se z njimi ne strinja,
zavrne, vendar zaradi tega kartice ne bo mogel pridobiti.
Kot imetnik kartice imate pravico
kadarkoli zahtevati trajno ali začasno prenehanje uporabe osebnih podatkov za namen neposrednega trženja,
kot to določa 73. člen ZVOP-1. Zagotavljamo vam, da bomo posredovane podatke varovali z najvišjimi
standardi in jih bomo uporabili le za namene, ki so navedeni na pristopni izjavi.
5.1 Pred kratkim sem se poročila, prevzela možev priimek in se preselila. Kje lahko spremenim svoje
podatke?
Svoje osebne podatke lahko spremenite, tako da se v najbližjem trgovskem centru
oglasite na informacijah ter izpolnite ustrezen obrazec. Najkasneje v roku 15 dni od oddaje obrazca bodo vaši
podatki spremenjeni. Lahko pa uporabite tudi Spletni
obrazec. Po spletu je sprememba podatkov možna samo, če imamo vaš e-poštni naslov
preko katerega izvedemo osebno identifikacijo (tako da vam pošljemo potrditveni mail na vaš
e-poštni naslov).
5.2 Kartico bi prenesla na drugo osebo. Kako to naredim?
Prenos kartice na drugo
osebo ni mogoč. V kolikor kartice ne želite več izpolnite obrazec Izstopna izjava. Druga oseba lahko kartico
pridobi z izpolnitvijo pristopnega obrazca na informacijah.
5.3 Imetnik kartice je pokojni: kako spremenim imetnika?
Prenos kartice na drugo
osebo ni mogoč. Svetujemo vam, da počakate na zaključek obračunskega obdobja in na morebitni prejem bona za
popust. Po unovčitvi bona za kartico preminulega izpolnite obrazec Izstopna izjava ter na informacijah
trgovskega centra Merkur izpolnite pristopni obrazec za novega člana.
6.1 Izgubil sem Merkurjevo kartico zaupanja. Kaj moram storiti, da dobim novo?
Izpolnite
obrazec Vloga za nadomestilo izgubljene kartice, ki ga dobite v vseh trgovskih centrih Merkurja. Na osnovi
izpolnjenega obrazca boste takoj prejeli nov komplet kartic (osnovno in tri pomanjšane), na katero se
vam bo prenesel seštevek dosedanjih nakupov. Od tega trenutka dalje bo veljala le nova kartica, stara
pa bo postala neaktivna. Prav tako postanejo neaktivne tudi vse pomanjšane kartice, zato jih uničite
ter nadomestite z novimi. Enak postopek velja tudi v primerih poškodovane ali uničene kartice
(osnovne ali pomanjšane).
6.2 Ukradli so mi kartico, na kateri imam precej visok seštevek dosedanjih nakupov. Kako jo lahko prekličem?
Če so vam kartico ukradli, to ne predstavlja nobene škode. Vseeno
pa se svetujemo, da se čimprej zglasite v Merkurjevem trgovskem centru in izpolnite obrazec Vloga za
nadomestilo izgubljene kartice, ki ga dobite na informacijah. Na osnovi izpolnjenega obrazca boste takoj
prejeli nov komplet kartic (osnovno in tri pomanjšane), na katero se vam bo prenesel seštevek
dosedanjih nakupov. Od tega trenutka dalje bo veljala le nova kartica, stara pa bo postala neaktivna. Prav
tako postanejo neaktivne tudi vse pomanjšane kartice.
6.3 V kolikšnem času postane kartica neaktivna?
V trenutku blokiranja
kartice postane neaktivna.
6.4 Ali lahko dobim še eno kartico z enako črtno kodo za družinskega
člana?
Ne, duplikata osnovne kartice oz. pomanjšanih kartic ne izdajamo.
6.5 Izgubil sem pomanjšane kartice. Kaj naj naredim?
Svetujemo vam, da
nosilec kartice zaprosi za novo kartico in se tako izognete morebitni zlorabi. Izpolnite obrazec Vloga za
nadomestilo izgubljene kartice, ga oddajte v najbližjem trgovskem centru Merkur in prejeli boste novo
osnovno kartico in tri pomanjšane kartice.
7.1 Ali lahko prekinem imetništvo Merkurjeve kartice zaupanja?
Imetništvo
Merkurjeve kartice zaupanja se lahko kadarkoli in brez navedbe razlogov prekine. Izpolnite obrazec Izstopna
izjava, ki ga dobite na informacijah v vseh Merkurjevih trgovskih centrih. Z izstopom se vsi vaši
osebni podatki izbrišejo v skladu s Splošnimi pogoji poslovanja za imetnike Merkurjeve kartice
zaupanja.
7.2 Ali se lahko odjavim od kakršnegakoli pošiljanja promocijskih ponudb?Dano
privolitev lahko imetnik kadarkoli prekliče z izjavo, poslano na e-naslov:
kartica@merkur.si
7.3 Ali bom o odjavi kartice naknadno obveščen in na kakšen način?
Ne.
Podpis izpolnjene Izstopne izjave se šteje kot dokončen.
8.1 Kako bom obveščen o aktualnih ugodnostih?
O aktualnih ugodnostih
imetnike Merkurjeve kartice zaupanja redno obveščamo v letakih, kot tudi na spletni
strani www.merkur.si in drugih medijih. Tiste,
ki ste nam posredovali svoj e-naslov, obveščamo tudi na e-naslov. Lahko vas obveščamo tudi
na GSM številko z uporabo SMS/MMS sporočil, če ste nam posebej dovolili obveščanje na ta
način.
8.2 Kako pogosto mi boste pošiljali e-sporočila?
Z vašim dovoljenjem vas bomo preko kanalov, ki ste nam jih dovolili, obveščali o ugodnostih in popustih v povprečju parkrat tedensko.
9.1 Zakaj na Pristopni izjavi potrebujete moje osebne podatke?
Vaše osebne
podatke potrebujemo za aktivacijo kartice, nadaljnjo ustrezno uporabo kartice in koriščenje
ugodnosti, vezanih na imetništvo kartice. Z vašo privolitvijo vam bomo glede na vaše
osebne podatke lahko poslali tudi vam prilagojeno ponudbo.
Poleg tega vas lahko obveščamo
o morebitnih tehničnih, varnostnih in drugih vprašanjih ter zagotavljamo boljšo ponudbo na
prodajnih mestih. Zagotavljamo vam, da bomo posredovane podatke varovali z najvišjimi standardi in
jih bomo uporabili le za namene, ki so navedeni na pristopni izjavi.
9.2 Ali lahko dobim kartico brez posredovanja osebnih podatkov?
Ne, v kolikor nam
ne boste posredovali tistih osebnih podatkov, ki so na Pristopni izjavi označeni kot obvezni, Merkurjeve
kartice zaupanja žal ne morete dobiti.
9.3 Kaj se zgodi, če vam posredujem napačne podatke?
V skladu s Splošnimi
pogoji poslovanja za imetnike Merkurjeve kartice zaupanja, s podpisom Pristopne izjave zagotavljate, da so
vaši osebni podatki točni. Le tako vam lahko zagotovimo, da boste lahko koristili vse bonitete,
ki jih nudi Merkurjeva kartica zaupanja.
9.4 Kako naj vem, da moji osebni podatki ne bodo zlorabljeni?
V skladu z Zakonom o
varovanju osebnih podatkov, smo zavezani skrbno čuvati osebne podatke, ki nam jih zaupate. Zagotavljamo vam,
da bomo posredovane podatke varovali z najvišjimi standardi in jih bomo uporabili le za namene, ki so
navedeni na pristopni izjavi.
9.5 Zakaj moram pri dodajanju ali spremembi podatkov ponovno izpolnjevati obrazce?
Za
vsako spremembo osebnih podatkov, potrebujemo vaš podpis za namen osebne identifikacije. Tako se
izognemo kakršnimkoli zlorabam in lažnim spreminjanjem, dodajanjem podatkov, kar je predvsem zaščita
za vas.
Splošni pogoji
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA ZA IMETNIKE MERKURJEVE KARTICE ZAUPANJA - veljavnost od 1. 1. 2024
1. Merkurjeva kartica zaupanja (v nadaljevanju: MKZ kartica)
1.1 MKZ kartica prinaša imetnikom dodatne ugodnosti, ki jih lahko koristijo v trgovskih centrih Merkur na območju Republike Slovenije in v Spletnem centru Merkur.
2. Imetnik MKZ kartice
2.1 MKZ kartico lahko brezplačno pridobi fizična oseba, starejša od 18 let, razen podjetnik, kot ga definira Zakon o gospodarskih družbah ZGD-1 (v nadaljevanju imetnik).
2.2 Posamezna fizična oseba lahko pridobi le eno MKZ kartico. Fizična oseba z istimi podatki (ime, priimek, naslov, rojstni datum ...), kot jih že ima obstoječi imetnik kartice, nove MKZ kartice ne more pridobiti.
3. Izdajatelj
3.1 Izdajatelj in lastnik MKZ kartice je družba MERKUR trgovina, d.o.o., Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo (v nadaljevanju: Merkur).
4. Splošni pogoji poslovanja
4.1 Za pridobitev in uporabo MKZ kartice veljajo ti Splošni pogoji poslovanja za imetnike MKZ kartice, ki so objavljeni na spletni strani www.merkur.si. Splošni pogoji poslovanja za imetnike MKZ kartice so dostopni tudi v tiskani obliki v vseh trgovskih centrih Merkur. S sprejemom teh splošnih pogojev posameznik pristopi med imetnike MKZ kartice in je pod pogoji, kot so opredeljeni v teh Splošnih pogojih, upravičen do določenih ugodnosti.
4.2 Merkur si pridržuje pravico do spremembe ter dopolnitve teh Splošnih pogojev poslovanja. Imetniki MKZ kartic bodo o vseh spremembah teh Splošnih pogojev poslovanja obveščeni na spletni strani www.merkur.si in na prodajnih mestih. Spremembe Splošnih pogojev poslovanja zavezujejo imetnike MKZ kartice po preteku 8 (osmih) dni od dne objave. Če imetnik v tem času ni odstopil od pogodbe, se šteje, da sprejema spremenjene Splošne pogoje v celoti.
5. Uporaba
5.1 MKZ kartico lahko imetnik uporablja v vseh trgovskih centrih Merkur in v Spletnem centru Merkur. Seznam trgovskih centrov je objavljen na spletni strani www.merkur.si.
Uporaba MKZ kartice v franšiznih prodajalnah Merkur ni mogoča.
5.2 Imetnik lahko MKZ kartico uporablja za nakup blaga in storitev na vseh prodajnih mestih, navedenih v točki 5.1, v količinah, omejenih za gospodinjsko porabo.
5.3 MKZ kartice ni mogoče uporabiti ob nakupu, ki ga opravijo pravne osebe in/ali podjetniki, kot jih definira ZGD-1.
5.4 Izraz MKZ kartica se v teh Splošnih pogojih poslovanja uporablja za komplet kartic v plastični obliki - osnovna kartica in 3 manjše kartice, ki jih imetnik pridobi ob prevzemu MKZ kartice ali pa elektronsko verzijo kartice. Imetnik lahko enakovredno kartici v plastični obliki uporablja tudi elektronsko verzijo kartice.
Imetnik lahko ugodnosti iz naslova MKZ kartice uveljavi ob predložitvi osnovne ali manjše kartice oziroma elektronske verzije kartice. Osnovno ali manjše kartice v plastični obliki, kartico v elektronski obliki, bone za popust s črtno kodo, kupone s črtnimi kodami prodajnih akcij iz 13. točke teh Splošnih pogojev poslovanja, lahko imetnik na lastno odgovornost v uporabo posreduje tudi drugim izbranim osebam, pri čemer Merkur ne prevzema odgovornosti za uporabo osnovne ali manjše kartice v plastični obliki oziroma elektronske verzije kartice, bonov za popust s črtno kodo, kuponov s črtnimi kodami prodajnih akcij MKZ kartic prinosnikov.
6. Pridobitev MKZ kartice
6.1 MKZ kartica se pridobi z izpolnitvijo in podpisom Pristopne izjave k tem Splošnim pogojem v trgovskih centrih Merkur (v nadaljevanju: prijavna mesta) in prek spleta, z izpolnitvijo elektronske pristopnice. Pridobitev MKZ kartice v franšiznih prodajalnah Merkur ni mogoča.
6.2 Pridobitev MKZ kartice je možna le pod pogojem, da je prijavitelj osebno prisoten v trgovskem centru Merkur oz. s potrditvijo unikatne potrditvene kode poslane po e-pošti v primeru pristopa k Splošnim pogojem preko elektronske pristopnice.
6.3 S Pristopno izjavo posameznik za namen pridobitve MKZ posreduje naslednje obvezne osebne podatke: ime, priimek, naslov, pošta, kraj, rojstni datum, GSM številka, spol in država prebivališča. V primeru prebivališča v tujini, spletnih nakupov, spletne pristopne izjave in soglasja za elektronsko prejemanja bona s popustom je obvezen tudi e-naslov. Ostali podatki na pristopni izjavi so neobvezni, in so namenjeni boljšemu poznavanju imetnika. Neobvezni podatki so: vrsta domovanja (hiša/stanovanje), zakonski stan (poročen /samskim /zunajzakonska skupnost/ločen/vdovec), število otrok, stopnja izobrazbe (OŠ nedokončana/ OŠ dokončana/ nižje poklicno izobraževanje (2 leti)/ srednje poklicno izobraževanje (3 leta)/ srednja šola, gimnazija (4 leta)/ višja šola, /visoka šola, univerzitetni program/ magisterij/ magisterij znanosti/ doktorat znanosti). Obvezni podatki so potrebni za pridobitev MKZ v smislu identifikacije posameznika in nudenja ugodnosti po teh Splošnih pogojih, vključno z možnostjo enostavne komunikacije z imetnikom kartice.
6.4 Prijavitelj lahko pridobi MKZ kartico tudi tako, da izpolni obrazec Vloga za pridobitev MKZ kartice, ki ga pridobi na spletni strani www.merkur.si, ga natisne, izpolni ter osebno prinese na katerokoli prijavno mesto. Prineseni podatki se vnesejo v sistem, sledi izpis Pristopne izjave, ki jo imetnik podpiše.
6.5 Po oddaji podpisane Pristopne izjave prijavitelj prejme komplet MKZ kartic (kartica v plastični obliki s črtno kodo ter 3 manjše kartice) ali pa elektronsko verzijo kartice.
6.6 MKZ kartica se aktivira ob vnosu v računalniški sistem, pod pogojem, da so rubrike s Pristopne izjave skladno s točko 6.3 pravilno izpolnjene.
7. Osebni podatki
7.1 Osebni podatki imetnika, ki so potrebni za pristop k tem Splošnim pogojem za pridobitev MKZ (t.i. obvezni podatki) se obdelujejo na pravnem temelju dogovora (člen 6/I točka b Uredbe EU 2016/679). Imetnik jamči, da so vsi posredovani podatki na obrazcih, povezanih z izdajo in uporabo MKZ kartice, resnični in točni.
Merkur ne odgovarja za posledice uporabe posredovanih neresničnih podatkov. Neobvezni podatki, ki jih imetnik MKZ na pristopni izjavi lahko posreduje, pa se obdelujejo na podlagi njegove privolitve (člen 6/I točka a. Uredbe EU 2016/679), ki jo lahko kadarkoli prekliče na e-naslovu: kartica@merkur.si.
7.2 Merkur bo kot upravljavec osebnih podatkov vse osebne podatke iz točke 6.3 teh Splošnih pogojev, sam ali prek pogodbenega obdelovalca osebnih podatkov, obdeloval in hranil v skladu z zahtevami veljavne zakonodaje, ki ureja varstvo osebnih podatkov. V okviru pravnega razmerja, ki nastane med Merkurjem in imetnikom s pristopom k tem Splošnim pogojem bo Merkur osebne podatke imetnika uporabljal za:
- zagotavljanje ugodnosti, ki jih nudi MKZ kartica, navedenih v 13. členu teh Splošnih pogojev,
- preverjanje skladnosti uporabe MKZ kartice s temi Splošnimi pogoji,
- obveščanje imetnikov o novostih poslovanja ter pravnih in tehničnih vprašanjih uporabe MKZ kartice,
- reševanje morebitnih težav pri uporabi MKZ kartice,
- kontaktiranje imetnika za potrebe nemotene uporabe blaga ali storitev, ki so predmet teh Splošnih pogojev,
- zagotavljanje blaga ali storitev, ki so predmet splošnih pogojev in sklenitve pogodbe z imetnikom,
- izvajanje in pregledovanje plačilnih transakcij, morebitnih neskladnosti pri izvrševanju plačil ter s tem povezanih zlorab in drugih kršitev teh Splošnih pogojev,
- zagotavljanje stabilnosti ter varnosti naše ponudbe na spletu, preventivnemu delovanju proti zlorabam na spletu in dokazovanja morebitne zlorabe na spletu,
- občasni poziv imetnikov MKZ k izpolnitvi anonimnih vprašalnikov o zadovoljstvu z imetništvom MKZ kartice (o zadovoljstvu glede produktov in storitev v okviru MKZ) z namenom dviga zadovoljstva imetnikov kartice,
- poziv imetnikov MKZ k izpolnitvi anonimnih vprašalnikov o uporabniški izkušnji med nakupnim procesom v Merkurju z namenom dviga zadovoljstva imetnikov kartice.
Pri zasledovanju namenov iz zadnjih treh alinej prejšnjega odstavka obdelava osebnih podatkov sloni na zakonitem interesu upravljavca (člen 6/I točka f. Uredbe EU 2016/679).
Ob uporabi MKZ se v zbirki pri imetniku zabeležijo še podatki o lokaciji nakupa oziroma pripravi ponudbe, vrsti nakupa/ponudbe, vrednosti nakupa/ponudbe, morebitnem popustu ob nakupu ali na ponudbi, v primeru nakupa v Spletnem centru Merkur pa tudi IP naslov, čas registracije, lokacija registracije, naprava imetnika, operacijski sistem naprave imetnika in registracijski podatki imetnika v Spletni center.
Podatke iz prejšnjega odstavka in točke 6.3 teh Splošnih pogojev Merkur obdeluje za namen analiziranja nakupnih navad in interesov imetnikov MKZ za namen ocenjevanja uspešnosti določenih produktov, njihove prilagoditve oziroma za optimiziranje poslovanja s ciljem dviga zadovoljstva imetnikov MKZ (preverjanje uspešnosti produktov, planiranje novih produktov, načrtovanje marketinških in prodajnih strategij in podobno). Za namen analize nakupnih navad in oblikovanje profilov skupin kupcev Merkur v prejšnji povedi navedene podatke uporablja v psevdonimizirani obliki, brez podatka o MKZ in imetniku z izjemo podatkov o spolu, letnici rojstva in poštni številki kraja prebivališča. Obdelava osebnih podatkov v tem primeru sloni na zakonitem interesu upravljavca (člen 6/I točka f Uredbe EU 2016/679).
Na podlagi ločeno pridobljene privolitve imetnika, lahko Merkur osebne podatke imetnikov MKZ, ki jih je imetnik dal ob pristopu k tem Splošnim pogojem (pristopni izjavi), poveže s podatki o nakupih z MKZ (datum nakupa, lokacija nakupa, vrsta blaga/storitve, vrednost blaga/storite, morebitni popusti ob nakupu) za namen priprave posebnih prilagojenih ponudb in umestitve v posebne segmente interesno podobnih imetnikov, o katerih bo imetnik kartice obveščen preko kanalov, ki jih ima Merkur na voljo za pošiljanje prilagojenih ponudb (e-naslov, GSM, socialna omrežja ipd). Dano privolitev lahko imetnik kadarkoli prekliče z izjavo, poslano na e-naslov: kartica@merkur.si
7.3 Vsi posredovani podatki bodo hranjeni v zbirki podatkov v družbi Merkur in eventualno pri njenih pogodbenih obdelovalcih osebnih podatkov, ki jih obdelujejo izključno v imenu in za račun Merkurja.
7.4 Imetnik kartice MKZ lahko kadarkoli pisno na naslov: MERKUR trgovina, d.o.o., Oddelek MKZ, Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo, Slovenija, zahteva:
- dostop do osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj,
- dopolnitev, popravek, blokiranje oz. omejitev obdelave njegovih osebnih podatkov,
- izbris njegovih osebnih podatkov ali ugovarja obdelavi osebnih podatkov,
- prenos njegovih osebnih podatkov.
7.5 Merkur lahko na podlagi ločeno dane privolitve obvestila o splošni ponudbi imetniku kartice MKZ pošilja tudi na mobilno številko v obliki SMS, MMS ali drugih oblikah sporočil, oz. preko drugih aplikacij za pošiljanje sporočil (npr. Viber,WhatsApp…), neposredno trženje prek e-pošte in navadne pošte na naslov bivališča imetnika MKZ pa izvaja na podlagi zakonskih določb (ZEKom-1), dokler imetnik takšne uporabe njegovih podatkov ne prepove, na e-naslov: kartica@merkur.si. Na tem naslovu lahko imetnik MKZ prekliče tudi dano privolitev za pošiljanje splošnih trženjskih ponudb na mobilno številko v obliki SMS, MMS ali drugih oblikah sporočil, oz. preko drugih aplikacij za pošiljanje sporočil (npr. Viber,WhatsApp…)
8. Ugodnosti
8.1 MKZ kartica omogoča imetniku kartice različne ugodnosti, ki so navedene v 13. členu teh Splošnih pogojev. Ugodnosti MKZ kartice se lahko spreminjajo zaradi sezonske narave in novih tehnologij. Dodatne ugodnosti so navedene na spletni strani www.merkur.si ali pa se lahko imetnik z njimi seznani na prodajnem mestu, oz. je prek splošnih trženjskih sporočil obveščen preko dogovorjenih kanalov.
8.2 Ugodnosti iz naslova MKZ kartice ni možno pridobiti ob nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je uporaba MKZ izrecno izključena.
9. Sprememba podatkov
9.1 V primeru, da se pri imetniku MKZ kartice podatki, ki jih je posredoval na Pristopni izjavi, spremenijo, je dolžan imetnik spremembo podatkov sporočiti v roku 15 (petnajst) dni od nastale spremembe. To lahko stori na vseh prijavnih mestih s posredovanjem spremenjenih podatkov prek Vloge za spremembo podatkov. Spremembo podatkov lahko imetnik uveljavi tudi preko spletne strani, če Merkur zagotavlja to storitev. Spremembo podatkov lahko imetnik kartice, v kolikor je pozvan s strani Merkurja, sporoči tudi preko klasične pošte na naslov: MERKUR trgovina, d.o.o., Oddelek MKZ, Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo, Slovenija ali e-pošte na naslov kartica@merkur.si. V primeru spremembe podatkov preko e-pošte, Merkur pred vnosom novih podatkov opravi identifikacijo imetnika.
9.2 Spremenjene podatke bo Merkur upošteval najkasneje v roku 15 (petnajstih) dni od dne prejema spremembe.
10. Menjava kartice in prenos dobroimetja ter drugih ugodnosti
10.1 V primeru izgube, uničenja ali poškodbe kartice se imetniku na prijavnem mestu izpiše obrazec Vloga za nadomestilo izgubljene kartice ali pa se odda preko spletne strani, če Merkur zagotavlja to storitev. Po oddaji podpisanega obrazca prejme imetnik nov komplet MKZ kartic, ki nadomesti star komplet, stara kartica, vključno s tremi manjšimi karticami, pa se blokira, smiselno enako pa velja tudi za elektronsko kartico.
10.2 Zabeleženi nakupi s prvotne MKZ kartice se najkasneje v roku 15 (petnajstih) dni prenesejo na novo MKZ kartico. Stara MKZ kartica preneha veljati.
10.3 V primeru, da je MKZ kartica imetniku na kakršenkoli način odtujena, Merkur ne prevzema odgovornosti za koriščenje ugodnosti MKZ kartice s strani tretjih oseb.
10.4 Novo kartico, ki nadomesti staro, je mogoče izdati le istemu imetniku.
11. Odjava oz. prenehanje članstva
11.1 V primeru, da želi imetnik MKZ kartice odjaviti kartico, se mu na prijavnemu mestu izpiše obrazec Izstopna izjava, ki ga pridobi na vseh prijavnih mestih, ki ga podpiše.
11.2 Po posredovanju obrazca Izstopna izjava na prijavnem mestu prenehajo upravičenja iz naslova imetništva MKZ kartice.
11.3 Neizkoriščene ugodnosti, ki so bile naložene na MKZ kartici v trenutku odjave, se izničijo.
11.4 Ob odjavi oz. prenehanju članstva, imetnik ne more več uporabljati MKZ niti ne ugodnosti iz 13. točke teh Splošnih pogojev poslovanja.
11.5 Merkur v skladu s 3. členom teh Splošnih pogojev v svojih evidencah pridobljene podatke hrani še 5 let od dneva odjave oz. prenehanja članstva, oz. skladno z roki iz področne zakonodaje (npr. davčna zakonodaja).
11.6 V primeru, da imetnik ni uporabil kartice več kot 36 mesecev, lahko preneha članstvo MKZ imetnika in v primeru prenehanja članstva, prenehajo tudi upravičenja iz naslova MKZ kartice.
11.7 V primeru prenehanja članstva lahko oseba kadarkoli ponovno pristopi in pridobi novo MKZ kartico skladno s točko 6. teh splošnih pogojev.
12. Veljavnost MKZ kartice
12.1 MKZ kartica velja do preklica s strani Merkurja ali do izpolnitve podpisa Izstopne izjave s strani imetnika MKZ kartice.
13. Ugodnosti kartice:
13.1 MKZ kartica imetnikom zagotavlja naslednje ugodnosti:
- pravico do bona za popust v skladu z lestvico v členu 13.4. teh Splošnih pogojev,
- pravico do uveljavljanja splošnih in posebnih popustov, ki jih nudi Merkur,
- pravica do drobne pozornosti ob pristopu v imetništvo poslane na e-poštni naslov,
- pravica do drobne pozornosti ob rojstnem dnevu poslane na e-poštni naslov.
Ugodnosti MKZ kartice se lahko spreminjajo zaradi sezonske narave in novih tehnologij ter spremenjenih navad kupcev.
Dodatne ugodnosti so navedene na spletni strani www.merkur.si ali pa se lahko imetnik z njimi seznani na prodajnem mestu, oz. je prek splošnih trženjskih sporočil obveščen preko dogovorjenih kanalov.
Merkur ne odgovarja za morebitna razhajanja med pričakovanji imetnika MKZ kartice in posebnimi ponudbami, ki mu jih posreduje Merkur. Neskladja so lahko posledica oddanih napačnih podatkov s strani imetnika, napačno predvidevanje nakupovalnih navad imetnika ali pa omogočanje uporabe MKZ kartice tretjim osebam.
Na MKZ kartico bomo zabeležili vse gotovinske in negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s plačilno-kreditnimi karticami, ter aktivnosti, ki se štejejo v bonitetno lestvico, z upoštevanjem izjem navedenih v točki 8.2. Opis aktivnosti, ki se štejejo v bonitetno lestvico in njene vrednosti, ki se štejejo v bonitetno lestvico, so podrobno opisane na spletni strani www.merkur.si in na info točki v trgovskih centrih v času veljavnosti posamezne aktivnosti.
Imetnik MKZ lahko postavi vprašanje za pridobitev hitrega odgovora po elektronski pošti, ob uporabi obrazca (klikabilno – s povezavo na obrazec) ali po telefonu: 04 258 80 01 (navedba telefonske številke za imetnike). Merkur posreduje odgovor na vprašanje imetnika MKZ takoj, najkasneje v roku enega delovnega dne od prejema vprašanja, na elektronski naslov imetnika MKZ, ki ga je navedel na obrazcu oziroma ob postavitvi vprašanja po telefonu.
13.2 Brez predložitve MKZ kartice ali navedbe njene številke Merkur nakupa na MKZ kartico ne more zabeležiti.
13.3 Za pridobitev ugodnosti so oblikovana štiri obračunska obdobja: od 1. januarja do 31. marca; od 1. aprila do 30. junija; od 1. julija do 30. septembra; od 1. oktobra do 31. decembra.
13.4 Ob koncu vsakega obračunskega obdobja se vsi nakupi, zabeleženi na MKZ kartico, seštejejo, ugodnost se obračuna in izda bon za popust (v nadaljevanju bon) po spodnji lestvici:
Seštevek vrednosti nakupov | Bon v vrednosti |
do 400,00 EUR | prenesemo v naslednje obdobje, največ za obdobje enega leta |
od 400,00 do 1.250,99 EUR | 8,00 EUR-25,00 EUR (2 %) |
od 1.251,00 do 2.500,99 EUR | 37,00 EUR-75,00 EUR (3 %) |
nad 2.501,00 EUR | najmanj 100,00 EUR (4 %) |
13.5 Bon se pošlje imetniku MKZ kartice na domač naslov ali po elektronski poti, če je tako dogovorjeno z imetnikom ter Merkur zagotavlja to storitev, ki ga lahko uveljavi pri nakupu izdelkov v katerem koli Merkurjevem trgovskem centru. Prejeti bon ni unovčljiv pri nakupu:
- tobačnih izdelkov,
- kartic za mobilne telefone,
- darilnih kartic,
- pri aktivnostih, kjer je uporaba bona s popustom MKZ izrecno izključena.
Bon se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur, razen če je na spletni strani www.merkur.si navedeno drugače. Merkur ne odgovarja za posledice, v kolikor bona ne unovči imetnik.
13.6 Znesek nakupa z bonom mora biti večji ali enak od vrednosti bona. Vrednost unovčenega bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje.
13.7 Bon je možno unovčiti do datuma navedenega na bonu. Po tem datumu unovčenje ni možno.
13.8 V primeru višje sile ali tehničnih težav, ki ovirajo nemoteno delovanje računalniškega oz. telekomunikacijskega sistema, Merkur imetnikom za čas sistemskih motenj žal ne more zagotoviti koriščenja ugodnosti iz naslova MKZ kartice, ter ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi tega.
14. Zlorabe
14.1 Merkur kot izdajatelj kartice ni odgovoren za morebitne zlorabe MKZ kartice in ni dolžan preverjati identitete imetnika.
15. Komuniciranje
15.1 Merkur bo imetnike kartic o svojih novostih, ugodnostih ter anketah obveščal prek kontaktov, ki jih bodo posredovali imetniki kartic. Z imetniki kartic, ki so kot kontaktne podatke navedli naslov v tujini, pa bo Merkur komuniciral izključno prek e-naslova, ki je v tem primeru obvezni podatek ob pristopu v imetništvo MKZ kartice.
16. Reklamacije
16.1 Bon za popust iz naslova MKZ kartice se pri plačilu obravnava kot popust na izdelek. V primeru, ko imetnik želi vrniti blago, za katerega je pri nakupu unovčil Bon za popust, se izpiše nov Bon za popust v deležu, ki pripada vrnjenemu izdelku. Veljavnost izpisanega bona je en mesec od dneva izdaje, pri čemer podaljšanje veljavnosti ni možno. Bon za popust se lahko unovči v katerem koli Merkurjevem TC-ju takoj po izdaji. Unovčen Bon za popust blagajnik obdrži.
17. Končna določba
17.1 Morebitne spore med imetnikom in izdajateljem rešuje pristojno sodišče v Kranju.
Januar, 2024 MERKUR trgovina, d.o.o.