(pri nakupu nad 80 EUR)Izdelek je potrebno prevzeti osebno v trgovskem centru Izdelki s starostno omejitvijo potrebujejo potrditev starosti ob zaključku naročila.
Splošni pogoji poslovanja
- Odvoz starega aparata poteka nemoteno. Aparat mora biti obvezno pripravljen pred stanovanjskim objektom oz. pred vhodom v stanovanjski objekt (dvorišče oz. drug primeren prostor - ne v bloku pred stanovanjem, pač pa pred vhodom v blok). Ob dostavi aparata odpeljejo isti tip starega aparata.
- Zaradi nepredvidljivih razlogov, se obljubljeni dobavni rok za spletna naročila lahko nekoliko podaljša, zato vas prosimo za strpnost in razumevanje.
- Imate tudi možnost osebnega prevzema blaga v 20 poslovalnicah ali uporabo Paketnika.
So sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določajo delovanje Spletne trgovine Merkur ter urejajo poslovanje med Spletno trgovino Merkur in kupcem. Spletno trgovino Merkur upravlja MERKUR trgovina, d.o.o., Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo, davčna številka: SI76138437. Več o podjetju in vizitko podjetja dobite na naslednji povezavi.
Informacije o naročilih, dostavi in reklamacijah v zvezi s spletnimi nakupi
- e-naslov: nakup@merkur.si
- telefon: 080 88 01, od ponedeljka do petka od 7.00 do 20.00 ure.
Pomoč pri spletnem nakupu
- telefon: 080 88 01, od ponedeljka do petka od 7.00 do 20.00 ure.
Informacije o poslovalnicah in odpiralnih časih dobite na naslednji povezavi.
- Brezplačen klic pred dostavo s strani Pošte Slovenije.
- Brezplačna izbira dostave (pred 10. uro ali po 16. uri za določene Poštne poslovalnice).
- Brezplačen odvoz rabljenih aparatov bele tehnike.
- Vnos aparatov bele tehnike zaračunamo 19,99 EUR.
Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Navedene cene veljajo le za nakupe v Spletnem centru Merkur in se lahko razlikujejo od cen v Merkurjevih trgovskih centrih. Merkur trgovina, d.o.o. si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila. Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa, hkrati pa se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek Spletnega centra Merkur in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.
Uporaba kode za popust:
- V Spletnem centru Merkur s klikom na gumb "Dodaj v košarico", izberite želene izdelke. Po zaključku izbora kliknite na ikono nakupovalnega vozička ter se odpravite v nakupovalno košarico.
- Preusmerjeni boste na košarico, kjer se nahajajo izbrani izdelki. Na tem koraku lahko urejate že izbrane izdelke. Na desni strani pa se nahaja polje za vnos kode za popust.
- V primeru, da imate v košarici enega ali več izdelkov, za katere je aktivna koda za popust, v polje vpišite ustrezno kodo in kliknite gumb Potrdi kodo. Koda za popust je lahko vezana na točno določen izdelek ali na celoten nakup (odvisno od vrste kode). Pred uporabo preverite pogoje in trajanje kode za popust. Če imate v košarici več izdelkov in imajo le-ti različne kode za popust, v polje Koda za popust vpišite vsako kodo posebej. Obračunani popusti se vam bodo odštevali od končnega zneska nakupa.
- Po vnosu kod nakupni proces nadaljujete s klikom na gumb Na blagajno in sledite nadaljnjim navodilom.
- Vrednost kode se prizna le pri nakupu izdelkov, ki so navedeni ob kodi. Kode ni možno zamenjati za gotovino. Kode se izključujejo z drugimi akcijskimi ponudbami. Pri posameznemu nakupu je možno unovčiti le eno kodo za isti izdelek.
- Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo "Novo naročilo v Spletnem centru Merkur", s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev. Prav tako boste o tem obveščeni po SMS sporočilu.
- Merkur si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli v področje "Moj račun" ob oddaji naročila.
- Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov oziroma pripravili za osebni prevzem. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo "Pošiljka iz Spletnega centra Merkur je bila oddana dostavni službi." Prav tako boste o tem obveščeni po SMS sporočilu.
- V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
- Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili.
- Nakup v Spletnem centru Merkur ni možen za pravne osebe in veleposlaništva.
- Blago dostavljamo samo znotraj Republike Slovenije
V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila nas lahko pokličete na telefon: 080 88 01 od ponedeljka do petka od 7.00 do 20.00 ure, ali pošljete e-sporočilo na naslov nakup@merkur.si.
Načini oddaje naročila
Naročila preko Spletnega centra
- Oddajo naročila začnete s klikom na gumb Dodaj v košarico.
- Naročilo lahko oddate od ponedeljka do petka od 7.00 do 20.00 ure.
- V primeru težav nas pokličite na 080 88 01 ali pošljite sporočilo na nakup@merkur.si.
Naročila preko telefona
- Pokličite na brezplačno telefonsko število 080 88 01.
- Naročilo lahko oddate od od ponedeljka do petka od 7.00 do 20.00 ure.
- Naročite lahko izključno izdelke, ki imajo košarico (ikona).
Naročila preko e-pošte
- Pošljite elektronsko pošto na naslov nakup@merkur.si.
- Naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu.
- V naročilo vpišite:
- šifre izdelkov s količinami
- vaše podatke (ime, priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko)
- željen naslov dostave
- Naročite lahko izključno izdelke, ki imajo košarico (ikona).
Preklic naročila
Prejeta naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronskega sporočila "Pošiljka oddana dostavni službi". Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti nakup@merkur.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite "Preklic naročila", v sporočilu pa navedite ime in priimek potrošnika, naslov potrošnika ter številko naročila.
Sprememba naročila
Naročilo po povzetju z gotovino
Po oddaji naročila po povzetju, se naročila ne da več spreminjati. Če bi to želeli, je potrebno:
- preklicati naročilo po zgornjih navodilih za preklic naročila
- izdelati novo naročilo
Naročilo s plačilno kartico
Po oddaji naročila, plačanega s plačilno kartico, je postopek spremembe naročila zaradi opravljene rezervacije sredstev na plačilni kartici sledeč:
- prekličite naročilo po zgornjih navodilih za preklic naročila
- izdelajte novo naročilo
Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Merkur trgovina, d.o.o., Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov nakup@merkur.si ali po telefonu 080 88 01,od ponedeljka do petka od 7.00 do 20.00 ure.
Nakup v spletni trgovini lahko opravite kot gost ali kot registriran uporabnik. Če se želite registrirati, se ob košarici v desnem zgornjem kotu postavite z miško na polje »UPORABNIK«, kjer se vam pojavi spodnje okno. Kliknete na gumb »REGISTRIRAJTE SE«.
Odpre se vam okno za registracijo, kjer izpolnete vaše podatke, si nastavite geslo ter na koncu kliknete gumb »REGISTRIRAJTE SE«
Kot registriran in prijavljen uporabnik imate vpogled v svoj račun, kjer lahko vpogled v svoj račun, naročila, naslove, informacije računu ter Merkurjevi kartici zaupanja.
Nov način registracije – vpis s Facebook in Google računom
Za enostavnejši način vpisa v našo spletno trgovino vam omogočamo, da se vpišete z vašim Facebook ali Google računom. V primeru, da pri postopku vpisa izberete tak način, bo z vašim soglasjem z naše spletne strani poslan zahtevek k Facebooku ali Googlu (odvisno od vaše izbire), vi pa boste (če na konkretni napravi še niste vpisani) usmerjeni na obrazec Facebooka ali Googla za vpis.
Vpis v tem primeru izvedete pri Facebooku oziroma Googlu in ne na naši spletni strani. S tem potrdite našo spletno stran kot izjemo oziroma dovoljeno spletno stran, pri kateri se vpisujete z vašim Facebook ali Google računom in Facebooku oziroma Googlu podate soglasje, da nam posreduje vaše osebne podatke. Pri tem bomo s strani Facebooka ali Googla prejeli vaše polno ime, elektronski naslov, naslov (ulica, poštna številka, mesto) ter telefonsko številko, prav tako pa bo Facebook oziroma Google za nas generiral t.i. žeton (token), s katerim se naša stran identificira kot stran, ki ste jo odobrili za vpis.
Podatki, ki jih na ta način delite z nami, se obdelujejo skladno s politiko zasebnosti Facebooka oziroma Googla. S tem ustvarite pri nas uporabniški račun, preko katerega se lahko beleži zgodovina nakupov, uveljavljate reklamacije in tako dalje, pri čemer vseh takšnih podatkov z vašega uporabniškega računa merkur.si ne bomo delili s Facebookom oziroma Googlom.
Za podatke, ki se obdelujejo pri nas v tem delu, velja naša politika zasebnosti enako, kot če bi si neposredno pri nas ustvarili uporabniški račun in opravljali spletne nakupe.
Ukinitev registracije
Če želite ukiniti vašo registracijo v "Mojem računu", to sporočite na elektronski naslov nakup@merkur.si. Za preverjanje pristnosti podatkov, vas bomo kontaktirali in vam dokončno potrdili ukinitev vaše registracije. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za ukinitev registracije, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.
Tehnični koraki pri oddaji spletnega naročila
- Prijava, registracija ali oddaja naročila kot gost.
- Izdelki se v Spletnem centru Merkur naročajo tako, da ustvarite spletno naročilo s klikom na gumb »V KOŠARICO«. Postopek je enak na strani artikla, kjer je možnost izbire števila izdelkov, ki jih želite dodati v košarico glede na enoto mere.
- V desnem zgornjem kotu spletne trgovine se vam prikaže obvestilo o izdelkih, ki ste jih dodali v nakupovalno košarico. Izbrane izdelke lahko iz košarice odstranite s klikom na »koš«.
- Za nadaljevanje nakupa kliknite gumb »NADALJUJ Z NAKUPOM«, kateri vas vrne v spletno trgovino.
- Za pregled izdelkov, ki ste jih dodali v košarico, v desnem zgornjem obvestilu izberite možnost »PREGLED KOŠARICE«.
- V kolikor ste registriran in prijavljeni kot uporabnik »Moj Merkur«, lahko v spustnem meniju izbirate med dodatnimi nastavitvami (Moj profil, Moji naslovi, Moja naročila, Priljubljeni izdelki, MKZ kartica in Odjava).
- Košarica
- V prvem koraku KOŠARICE imate podatke o Brezplačni dostavi in predvidenem roku dostave. Poleg izbranega izdelka je možnost izbire števila izdelkov, ali odstranitev izdelkov s klikom na »koš«. V kolikor se vam pri spremembi števila izdelkov cena le teh ne spremeni samodejno klikni na gumb »POSODOBI KOŠARICO«.
- Na desni strani je POVZETEK, kjer imate polje za vnos spletne kode za popust in gumb »AKTIVIRAJ«, s katerim izkoristite ugodnost v času trajanja akcije. Prav tako imate na desni strani vse podatke o ceni izbranih izdelkov (Cena izdelkov brez DDV, Cena izdelkov z DDV, Popust (v kolikor je na izdelku popust ali spletna koda), Dostava, Davek) ter skupna vrednost izdelkov z DDV in brez DDV-ja, ki ste jih dodali v košarico.
- S klikom na gumb »NAPREJ NA IZBIRO DOSTAVE« vas vodi na naslednji korak »Dostava«.
- Dostava
- V naslednjem koraku »DOSTAVE« pod naslovom »Naslov za dostavo« vpišete vse potrebne podatke, katere potrebujemo za dostavo izdelkov v košarici.
- V kolikor ste imetnik Merkurjeve kartice zaupanja, označite polje in vnesite številko kartice in kliknite gumb »POTRDI«.
- Izberite način dostave. Izbrano blago vam dostavimo z načini dostave določenimi v Splošnih pogojih poslovanja
- Za izbrano blago vam nudimo dodatne storitve (Klic pred dostavo in Akcija – Dodatne storitve bele tehnike)
- S klikom na gumb »NAPREJ NA IZBIRO PLAČILA« vas vodi na naslednji korak »PLAČILO«.
- Plačilo
- V zadnjem koraku nakupa izberemo »NAČIN PLAČILA« in kliknemo gumb »ODDAJ
NAROČILO«. Vrste plačila so navedene v Splošnih
prodajnih pogojih.
Naročilo sprejeto
- Po oddaji naročila se prikaže okno »HVALA ZA VAŠ NAKUP!«. Uporabnik oz. kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto v Spletni center Merkur. Prav tako prejme SMS sporočilo.
- Postopek preklica naročila je opisan na strani »Naročanje«.
Naročilo potrjeno in blago oddano dostavni službi
- V kolikor uporabnik naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Po obdelavi naročila uporabnik na elektronski naslov prejme obvestilo »Pošiljka oddana dostavni službi«.
- Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili.
Po povzetju z gotovino
Provizija poštne nakaznice je brezplačna.
S plačilnimi karticami
- s plačilno kartico MasterCard
- s plačilno kartico Maestro
- s plačilno kartico Diners Club
- s plačilno kartico Visa in Visa Electron
Več informacij o plačilnih karticah dobite na naslednji povezavi. Nakup s plačilnimi karticami je v Spletnem centru Merkur popolnoma varen. Prodajno mesto Spletnega centra Merkur je opremljeno z naprednim sistemom MasterCard SecureCode in Verified by Visa. Za plačevanje s plačilno kartico pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje. Pri naročilih, plačanih s kartico, vam bomo znesek bremenili na dan, ko vam bomo izstavili račun. Zaradi zagotavljanja najvišje stopnje plačilne varnosti se nadzira pristnost opravljenih transakcij. V primeru suma zlorabe je vsaka takšna transakcija brez predhodnega obvestila predana pristojnim organom za preprečevanje zlorab.
Po predračunu
Postopek nakupa je enak, kot za ostale izdelke. Na blagajni v zavihku "Način plačila" označite "Predračun". V svoj elektronski predal boste prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oziroma sklic in namen plačila. V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke (Klik, Bank@Net, Abanet, Banka IN, Link, Addiko EBank, …).
Po opravljenem plačilu nam lahko zaradi hitrejše obravnave naročila na naslov nakup@merkur.si pošljete potrdilo o plačilu. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 5 delovnih dneh, v nasprotnem bomo naročilo preklicali.
PayPal
PayPal je spletna finančna storitev, ki omogoča plačevanje z varnim internetnim računom. Podatke o bančnem računu, kreditni kartici ali debetni kartici preprosto dodate na svoj PayPal račun in jih tako povežete. To pomeni, da vaših podatkov o kreditni kartici ne dajete prodajalcu, podatke o tem ima le podjetje PayPal, ki je registrirano kot banka v EU. PayPal deluje na osnovi bančnega računa, e-poštnega predala, osebnega gesla in zaščitne številke.
Po ponudbi
V kolikor želite plačati po ponudbi in blago osebno prevzeti v enem od trgovskih centrov, nam pošljite e-pošto na naslov nakup@merkur.si in navedite sledeče podatke:
- šifre izdelkov s količinami
- naziv kupca ali podjetja z davčno in matično številko
- kontaktni e-naslov in telefon
- številko Merkurjeve kartice zaupanja v primeru nakupa za fizične osebe
- želen naslov dostave oziroma Merkurjev trgovski center, kjer želite osebno prevzeti blago
Stroški dostave bodo obračunani po ceniku Pošte Slovenije in bodo navedeni v ponudbi oziroma predračunu, ki vam ga bomo poslali in se šteje kot nakup v trgovskih centrih.
Po oddaji naročila bomo preverili razpoložljivost izdelkov v posameznem trgovskem centru in vam poslali predračun ali posredovali možnosti zamenjave izdelka. Informacije o poslovalnicah in odpiralnih časih dobite na naslednji povezavi.
Nakup na obroke v spletnem centru in trgovskih centrih MERKUR
Hitro, enostavno in brez stroškov odobritve in zavarovanja vam v trgovskih centrih Merkur nudimo možnosti nakupa na obroke z Diners Club Kartico, NLB ali Mastercard. Več informacij o nakupu na obroke dobite na naslednji povezavi.
Nakup na obroke v Spletnem centru Merkur pa je možen z Diners Club Kartico in Leanpay obročnim odplačevanjem. Več informacij o nakupu na obroke v Spletnem centru dobite na naslednji povezavi, v zavihku "Plačilo na obroke".
V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila, nas lahko pokličete na telefon: 080 88 01, od ponedeljka do petka od 7.00 do 20.00 ure ali pošljete e-sporočilo na naslov nakup@merkur.si.
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Pri poslovanju preko spleta bomo izdali račun ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko bo blago odpremljeno. Za spletne nakupe trenutno ne izdajamo e-računov. V kolikor za nakup blaga potrebujete e-račun, nam pošljite povpraševanje na info@merkur.si in pripravili vam bomo individualno ponudbo.
Registriranim kupcem, ki boste v področje "Moj račun" vpisali številko Merkurjeve kartice zaupanja, bomo zabeležili nakupe na kartico. Ob koncu vsakega obračunskega obdobja seštejemo vse nakupe, zabeležene na Merkurjevi kartici zaupanja, jih obračunamo in izdamo bon za popust v višini do 5 % od vrednosti opravljenih nakupov. V vsoto nakupov za pridobitev bona za popust se seštevajo prav vsi nakupi, zabeleženi na Merkurjevi kartici zaupanja, opravljeni tako v Spletnem centru Merkur kot v Merkurjevih trgovskih centrih. Določenih artiklov ni možno naročiti preko Spletnega centra Merkur, lahko pa jih kupite v Merkurjevih trgovskih centrih. MKZ kartice ni mogoče uporabiti ob nakupu, ki ga opravijo pravne osebe. Več informacij o Merkurjevi kartici zaupanja dobite na naslednji povezavi.
V Spletnem centru Merkur stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga na območju Republike Slovenije. Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije, kupcem pa nudimo tudi dodatno izbiro za enostaven in udoben način prejemanja naročenega blaga v Merkur paketnik Direct4.me ali osebni prevzem v vseh naših 20 trgovskih centrih (v trgovskih centrih Merkur Mojster osebnih prevzemov ne omogočamo). Dostava naročenega blaga se izvede v roku, ki je naveden na spletni strani samega izdelka, pod statusom zaloge izdelka »Na zalogi«. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja v sodelovanju s Pošto Slovenije podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
V Merkurju vam omogočamo tudi dostavo izdelkov, ki zaradi občutljivosti niso primerni za distribucijo preko običajnih dostavnih služb. Dostava velja za izdelke, ki so na spletu posebej označeni. Ker je dostavna pot za označene izdelke drugačna, je spletno naročilo za te izdelke potrebno oddati ločeno.
Dostava v 24 urah
Izdelke, ki so označeni z »Odprema v 24 urah« odpremimo v roku 24 ur. Če ste izbrali plačilo po
predračunu, se začne ta čas upoštevati po plačilu predračuna, če ste izbrali
Leanpay, pa od takrat, ko od Leanpay dobimo potrditev kredita.
Sobote, nedelje in
prazniki se ne štejejo v rok odpreme 24 ur.
Strošek dostave
Ob spletnem nakupu nad vrednostjo 50,00 € vam kupljeno blago (z izjemo posebej označenih izdelkov) dostavimo brezplačno. Za nakupe do vključno 50,00 € obračunamo znesek pošiljanja v višini 3,90 €. Navedeni pogoji dostave veljajo le pri nakupu v Spletnem centru Merkur za področje Slovenije.
Dostava logistično zahtevnih izdelkov (LZI) se obračuna po posebnem ceniku – glejte poglavje
(zavihek) »Cenik in stroški dostave logistično zahtevnih izdelkov«.
Dostava rastlin
Posebna ponudba dostave velja le za izdelke, ki so v ponudbi označeni z znakom roza rožice. Izdelke iz ostale ponudbe, ki nimajo znaka rožice, morate naročiti v ločenem naročilu, kjer veljajo naši standardni pogoji dostave.
Dostava v roku 2 do 10 delovnih dni, od torka do petka.
Cena dostave je 5,99 €, za nakupe nad 300 € je dostava brezplačna.
Dostava s Pošto Slovenije
V Spletnem centru Merkur želimo ugoditi vsem kupcem, zato kupljeno blago dostavimo kamorkoli v Sloveniji. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije. V kolikor želite, da vas s strani Pošte Slovenije o dostavi obvestijo preko telefona, nam to posebej sporočite na naslov nakup@merkur.si. Dostava blaga v tujino je možna izključno na podlagi medsebojnega individualnega dogovora ob vnaprej definirani lokaciji in izračunanih stroških pošiljanja. V tem primeru nam preko e-pošte na naslov nakup@merkur.si pošljite vaše podatke in željene izdelke s količino, da vam pripravimo predračun.
Dostava se običajno vrši do vrat objekta. V kolikor želite vnos v stanovanje ali odvoz aparata, to
posebej označite v postopku spletnega naročila ali sporočite na naslov nakup@merkur.si. Vnos v stanovanje ali odvoz velja samo za izdelke
bele tehnike.
Dostava v Merkur paketnik Direct4.me
Merkur v sklopu storitev dostave blaga kupcem omogoča dostavo izbranih izdelkov v pametni paketnik Direct4.me, ki omogoča prejemanje izdelkov na enostaven in udoben način, z usmeritvijo spletnega nakupa v enega izmed paketnikov v naši mreži. V mrežo smo vključili 48 paketnikov Direct4.me, ki so trenutno nameščeni na 8 lokacijah trgovskih centrov Merkur po Sloveniji (Kranj, Ljubljana BTC, Ljubljana Vižmarje, Slovenj Gradec, Nova Gorica, Maribor, Celje in Murska Sobota), in sicer na vsaki lokaciji po 6 paketnikov.
Ključne prednosti takšne dostave blaga so:
- storitve prevzema blaga 24/7 na kar 8 lokacijah po Sloveniji
- zanesljivost, varnost in brezskrbna dostava
- brezkontaktni prevzem
- konec nepotrebnega čakanja na dostavo na izbrani lokaciji oziroma v vrsti za prevzem
Omejitve dostave v paketnik Direct4.me:
največje dimenzije pošiljk so lahko 20 x 43 x 24 cm in nosilnost do 10 kg.
Če ob naročilu blaga za dostavo pošiljke izberete Merkur Paketnik Direct4.me in ugotovimo, da je
dostava v Merkur Paketnik Direct4.me omejena, ker dimenzije te pošiljke presegajo največje dimenzije
pošiljke, vas bomo o tem obvestili in vam ponudili prevzem blaga na označeni prevzemni točki »Klikni
in prevzemi«, ki se nahaja na lokaciji izbranega trgovskega centra.
Naročilo dostave
Ob naročilu blaga za tovrstno dostavo pošiljke izberete »Prevzem v Merkur paketniku« in oddajte naročilo.
Brez mobilne telefonske številke ali aplikacije prevzem v Merkur paketnik Direct4.me ni mogoča.
Prevzem iz paketnika (Merkur paketnik)
Ob dostavi pošiljke v paketnik, ki jo opravijo pooblaščeni delavci Merkurja, prejmete informacijo o dostavi s strani izvajalca storitev Direct4.me.
Prevzem pošiljke je možen z uporabo mobilne aplikacije Direct4.me, na voljo v Google Play za android telefone in za iOS v App Store (potrebna je registracija uporabnika) ali preko SMS brez registracije. Za prevzem pošiljke pa lahko pooblastite tudi drugo osebo.
Naročeno blago lahko v paketniku Direct4.me prevzamete v roku 72 ur. Po preteku tega roka boste dobili obvestilo v aplikaciji ali SMS sporočilo, da imate na voljo še 5 dni za prevzem blaga na označeni prevzemni točki »Klikni in prevzemi«, ki se nahaja na lokaciji izbranega trgovskega centra. Po preteku tega roka se šteje, da ste od pogodbe odstopili.
Uporaba mobilne aplikacije (registrirani uporabniki)
- Za uporabo mobilne aplikacije Direct4.me je potrebna registracija uporabnika, pri kateri boste obveščeni o pogojih poslovanja paketnikov in obdelavi osebnih podatkov.
- Ob dostavi blaga v paketnik prejmete obvestilo v aplikaciji.
- V mobilni aplikaciji poiščete svojo dostavo in izberete gumb za odpiranje paketnika.
- Avtomatsko se aktivira proces za odklepanje ključavnice.
- Po kliku na gumb za odpiranje paketnika skenirate QR-kodo na zaslonu paketnika.
- Po uspešnem skeniranju QR-kode se začne predvajanje zvočnega ali NFC-ključa. Telefon približate h ključavnici, ki zazna bližino mobilne naprave (na nadzorni plošči začne utripati zelena lučka). Če uporabljate NFC-ključ, morate telefon obrniti proti paketniku z zadnjo stranjo. Prav tako je za uporabo NFC-ključa potrebno vključiti NFC v sistemskih nastavitvah mobilne aplikacije, kamor vas, v kolikor le-ta ni vključen, avtomatsko preusmeri mobilna aplikacija Direct4.me.
- Ključavnica se po sprejemu zvočnega ali NFC-ključa avtomatsko odklene in vrata paketnika se odprejo.
- Blago vzamete iz paketnika in zaprete vrata. Če paketnika niste uspešno odprli, lahko v naslednjih 15 minutah zahtevate nov ključ.
Neregistrirani uporabniki
Prevzem brez registracije poteka na sledeči način:
- Na mobilno telefonsko številko, ki ste jo dodali ob naročilu dostave, prejmete SMS z obvestilom, da je pošiljka pripravljena na prevzem in navodili za odklep paketnika.
- Pokličete na telefonsko številko, ki ste jo prejeli v SMS sporočilu in sledite navodilom na klicnem servisu.
- Telefon približate ključavnici, ki zazna bližino mobilne naprave (na nadzorni plošči začne utripati zelena lučka).
- Predvajati se začne zvočni ključ za odklepanje paketnika.
- Ključavnica se po sprejemu digitalnega ključa avtomatsko odklene in vrata paketnika se odprejo.
- Pošiljko vzamete iz paketnika in zaprete vrata.
- Avtomatsko prejmete SMS o uporabi storitve Direct4.me. Če vam ni uspelo odpreti paketnika, lahko ponovno zahtevate dostop do paketnika tako, da odgovorite na sporočilo s ključno besedo PONOVNO in številko paketnika, ki je izpisana na zaslonu paketnika. Za tem ponovno pokličete na telefonsko številko in ponovite zgoraj opisani postopek.
S splošnimi pogoji poslovanja Direct4.me se lahko seznanite na spletni strani Direct4.me na sledeči povezavi: https://www.direct4.me/sl-si.
Pooblastitev druge osebe za prevzem pošiljke
Če želite, da namesto vas prevzame pošiljko druga oseba, jo lahko v mobilni aplikaciji Direct4.me pooblastite za enkratni dostop do paketnika.
- V aplikaciji na nivoju same pošiljke izberete gumb »Pooblasti«.
- Odpre se imenik oziroma seznam kontaktov, iz katerega izberete osebo, ki jo želite pooblastiti. Pooblastite lahko tudi osebo, ki jo nimate med kontakti, tako da ročno vnesete telefonsko številko v polje za iskanje.
- S klikom na gumb »Pošlji pooblastilo« se osebi dodeli dostop do paketnika, o čemer je tudi obveščena.
- Pooblaščena oseba ima enak dostop do paketnikov kot naslovnik. Ob uspešnem prevzemu s strani pooblaščene osebe boste obveščeni tudi vi.
Osebni prevzem v trgovskem centru
Izdelke lahko prevzamete tudi osebno v 20 trgovskih centrih Merkur po Sloveniji v odpiralnem času trgovskega centra. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo po elektronski pošti in z SMS sporočilom. Prevzem že plačanih naročil je na označeni prevzemni točki »Klikni in prevzemi«, ki se nahaja na lokaciji izbranega trgovskega centra.
Ne omogočamo:
- Osebnega prevzema v trgovskih centrih Merkur Mojster
- Osebnega prevzema izdelkov, ki so na voljo samo na spletu (taki izdelki se namreč nahajajo v posebnem skladišču, od koder se naročila odpošiljajo. Osebni prevzem teh izdelkov v naših poslovalnicah zato žal ni mogoč.)
PREGLED IZDELKOV OB PREVZEMU
Potrošnik je dolžan ob prevzemu izdelkov opraviti pregled na običajni način. Izdelek mora biti v originalni nepoškodovani embalaži. Originalna nepoškodovana embalaža je pogoj za uveljavljanje zahtevkov iz naslova transportnih poškodb.
Splošna pojasnila
Logistično zahtevni izdelki (v nadaljevanju LZI) so izdelki, ki zaradi teže, volumna ali najdaljše stranice zahtevajo posebno rokovanje in distribucijsko pot. Med LZI sodi predvsem gradbeni material ter večji oz. težji izdelki iz drugih oddelkov, kot na primer večje vrtne hiške, rastlinjaki, energenti, …
Za dostavo LZI veljajo posebni pogoji in ceniki, ki so odvisni od:
- prevoznika, s katerim dostavimo naročene LZI
- števila palet, ki jih potrebujemo za dostavo naročenih LZI.
Kupec je dolžan zagotoviti prost dostop tovornega vozila do razkladalnega mesta, to je do naslova, ki ga na naročilu navede za dostavo. Dovoz mora biti utrjen in urejen. Na dovozu ne sme biti peska ali trave. Dostavo blaga izvajamo do vhoda v objekt oziroma do najbližjega dostopnega razkladalnega mesta. V primeru, da je dostop oviran, vam dostave do vhoda objekta ne moremo zagotoviti.
Pri nakupu LZI ni možno plačilo po povzetju.
Ko v spletno košarico dodate logistično zahtevne izdelke, vas na to opozori tudi obvestilo v prvem koraku košarice:
Cenik glede na vrsto dostave
Dostava logistično zahtevnih izdelkov se lahko v nekaterih primerih zaradi količine, teže ali volumna naročenega blaga vrši na paletah. Strošek palete se v postopku naročila zaračuna glede na tip palete. Kupec jih lahko vrne v enega izmed trgovskih centrov Merkur in dobi povrnjen celoten znesek stroška palet. V primeru, da kupec naroči majhno količino logistično zahtevnih izdelkov, palete ne zaračunamo.
V kolikor se vam zračuna strošek palet, vas na to opozorimo tudi v postopku naročila.
Cenik palet
NAZIV PALETE | CENA Z DDV | |
1. | PALETA EPAL, EUR | 20,00 EUR |
2. | PALETA DIMENZIJ 1200 x 800 cm | 19,00 EUR |
3. | PALETA NESTANDARD do 1500 | 13,00 EUR |
4. | PALETA NESTANDARD nad 1501 | 19,00 EUR |
5. | PALETA ZA MAVČNE IN GRADBENE PLOŠČE | 32,00 EUR |
6. | PALETA JUB | 20,00 EUR |
7. | KOLI PALETA SALONIT | 25,00 EUR |
8. | PALETA XELLA 1000 x 600 | 15,00 EUR |
9. | PALETA KNAUF večja | 37,79 EUR |
10. | PALETA KNAUF manjša | 24,39 EUR |
1. POŠTA SLOVENIJE
V primeru, da vam blago dostavimo s Pošto Slovenije, velja spodaj navedeni cenik. Cena dostave je odvisna od teže pošiljke.
TEŽA POŠILJKE DO DOLOČENE TEŽE | CENA Z DDV |
do 49,99 kg | 5,99 EUR |
od 50 do 99,99 kg | 9,99 EUR |
od 100 do 249,99 kg | 16,99 EUR |
od 250 kg do 600 kg | 24,99 EUR |
2. TOVORNO VOZILO DO 3,5 TONE
V primeru, da vam naročene logistično zahtevne izdelke dostavimo s tovornim vozilom do 3,5 ton, je strošek dostave odvisen od razdalje med naslovom za dostavo in izbranim trgovskim centrom Merkur. Naslov za dostavo in trgovski center, ki je najbližji naslovu za dostavo, izberete sami v procesu oddaje naročila v spletni trgovini Merkur na www.merkur.si.
RAZDALJA V KM | CENA DOSTAVE S TOVORNIM VOZILOM DO 3,5 T (Z DDV) |
Do 20 | 25,00 EUR |
20 - 30 | 37,00 EUR |
30 - 40 | 49,00 EUR |
40 - 50 | 56,00 EUR |
50 - 60 | 62,00 EUR |
nad 60 | 82,00 EUR |
3. AVTODVIGALO
V primeru, da vam naročene logistično zahtevne izdelke dostavimo z avtodvigalom, je strošek dostave odvisen od razdalje med naslovom za dostavo in izbranim trgovskim centrom Merkur. Naslov za dostavo in trgovski center, ki je najbližji naslovu za dostavo, izberete sami v procesu oddaje naročila v spletni trgovini Merkur na www.merkur.si. V primeru, da za dostavo naročenih logistično zahtevnih izdelkov potrebujemo avtodvigalo, vam za razklad vsake palete posebej zaračunamo 5,00 EUR. Spodaj navedene cene dostave z avtodvigalom veljajo za dostavo z enim avtodvigalom, s katerim lahko peljemo do 7,1 tone naročenega blaga. V primeru naročila blaga nad 7,1 tone, se zaračuna večkratnik cene za eno avtodvigalo.
RAZDALJA V KM | CENA DOSTAVE S TOVORNIM VOZILOM DO 3,5 T (Z DDV) |
Do 20 | 50,00 EUR |
20 - 30 | 64,00 EUR |
30 - 40 | 80,00 EUR |
40 - 50 | 95,00 EUR |
50 - 60 | 110,00 EUR |
nad 60 | 125,00 EUR |
Izračun vrste dostave, števila palet in razklada v košarici
V primeru dostave s tovornim vozilom ali avtodvigalom kupec v 2. koraku košarice izbere najbližji center njegovemu naslovu, na podlagi česar se izračuna razdalja v km za dostavo ter s tem cena prevoza.
Vsaka vrsta dostave ima svoje omejitve, zato sistem glede na količino naročenega oz. lastnosti naročila (teža, volumen, dolžina stranice) preračuna, katera vrsta prevoza je primerna za dostavo naročenega.
Primer vseh postavk v košarici pri končnem izračunu: vrsta dostave, palete in razklad:
- Energente (brikete, drva, pelete) je preko spletne trgovine možno naročiti izključno samo po paketih. Paket je količina zavojev/vreč, ki se jih lahko naloži na 1 (eno) paleto.
- Dostavo energentov izvajamo s tovornjakom (maksimalne dolžine 13 m) z dvižno ploščadjo in paletnim viličarjem.
- Pred dostavo preverite dimenzije blaga in zagotovite dovolj prostora, da je blago mogoče varno dostaviti.
- Kupec je dolžan zagotoviti prost dostop tovornega vozila do razkladalnega mesta, to je do naslova, ki ga na naročilu navede za dostavo.
- Dovoz mora biti utrjen in urejen. Na dovozu ne sme biti peska, trave ali zemlje. Blago se lahko razklada samo na ravnem terenu.
- Razklad je možen samo na trdi podlagi: asfalt, tlakovci, beton.
- Dostavo blaga izvajamo do vhoda v objekt oziroma do najbližjega dostopnega razkladalnega mesta. V primeru, da je dostop oviran, vam dostave do vhoda objekta ne moremo zagotoviti.
- Dostava se izvaja na naslov, ki ste ga v naročilu označili kot »naslov za dostavo«. Zato v košarici vnesite točen naslov za dostavo, kamor želite, da se izdelke dostavi.
- Sobote, nedelje in prazniki niso dostavni dnevi in se ne štejejo v časovno obdobje dostave. V primeru višje sile lahko pride do spremembe dogovorjenega časa, o čemer boste pravočasno obveščeni.
- Pri nakupu energentov preko spleta ni možno plačilo po povzetju ter na obroke Leanpay.
- S podpisom dostavnice kupec potrjuje, da je izdelek v dogovorjenem času prejel in da je ob prejemu pregledan, nepoškodovan in brez vidnih poškodb. Dostavnica se podpiše, ko je razklad zaključen.
Splošna pojasnila za vnos bele tehnike
- Pred dostavo in vnosom preverite dimenzije izdelka bele tehnike in zagotovite dovolj prostora, da je mogoče izdelek varno dostaviti in vnesti.
- Za belo tehniko se štejejo naslednji aparati: pralni stroji, pralno-sušilni stroji, sušilni stroji, pomivalni stroji, hladilniki, zamrzovalniki, hladilne vitrine, vgradne pečice, kuhalne plošče, vgradni seti (pečica + plošča), štedilniki in nape.
- Dostava in vnos se izvaja na naslov, ki ste ga v naročilu označili kot »naslov za dostavo«. Zato v košarici vnesite točen naslov za dostavo, kamor želite, da se izdelke dostavi.
- Cena vnosa je 24,99 EUR in se zaračuna ne glede na število naročenih izdelkov bele tehnike.
- Dvig izdelka z avtodvigalom v drugo ali višja nadstropja se plača neposredno prevozniku po naknadnem dogovoru s prevoznikom.
- Vnos izdelka v stanovanje ne vključuje priklopa izdelka na kakršenkoli način.
- S podpisom dostavnice kupec potrjuje, da je izdelek v dogovorjenem času prejel in da je ob prejemu pregledan, nepoškodovan in brez vidnih poškodb. Dostavnica se podpiše, ko je vnos zaključen.
- Sobote, nedelje in prazniki niso dostavni dnevi in se ne štejejo v časovno obdobje dostave. V primeru višje sile lahko pride do spremembe dogovorjenega časa o čemer boste pravočasno obveščeni.
- V primeru uveljavljanja jamčevalnih zahtevkov morajo biti izdelki čisti, torej brez vidnih sledi praha,
dlak, madežev in umazanije. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo
verodostojno dokazilo, iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta
nakupa, po potrebi tudi kraj.
Vnos izdelka v stanovanje
- Kupljeni izdelek bele tehnike vam vnesemo skozi vhodna vrata stanovanja v željeni prostor.
- Pot do prostora, kamor želite imeti dostavljen izdelek, mora biti očiščenain brez ovir ter imeti na vsaki strani izdelka vsaj 10 cm prostora.
- Sodelujemo s preverjenimi partnerji, ki svoje delo opravljajo profesionalno in strokovno, vendar je potrebno v izogib nepredvidenimi poškodbami zagotoviti zaščito tal in ostale opreme, ki bi se lahko pri vnosu poškodovala.
- V kolikor je pot v stanovanje ovirana ali lastnosti objekta tega ne dovoljujejo (ozko stopnišče,
krožne stopnice), vam vnosa ne moremo zagotoviti.
Brezplačni odvoz starega električnega izdelka
- Ob odvozu vašega starega izdelka mora biti le-ta odklopljen iz električnega omrežja, izpraznjen, očiščen ter pripravljen za odvoz.
- Ob vnosu vašega novega izdelka vam lahko na vašo željo odpeljemo star izdelek istega tipa brezplačno, iz mesta kamor je bil opravljen vnos.
- Ob dostavi vašega novega izdelka do objekta vam lahko na vašo željo odpeljemo star izdelek istega tipa brezplačno, iz mesta kamor je bila opravljena dostava.
- Za isti tip aparata se šteje isto vrsto aparata, ki vam dostavimo in vnesemo: če vam dostavimo in vnesemo pralni stroj, vam odpeljemo star pralni stroj.
Pri nakupu klime z montažo se na podlagi zakonskih določb nižja 9,5 % davčna stopnja DDV lahko
uporabi za obračun blaga in storitev montaže, če so kumulativno izpolnjeni naslednji
pogoji:
1. Gre za stanovanjski objekt oziroma del stanovanjskega objekta, ki je del socialne
politike: stanovanje je del socialne politike, če v večstanovanjski stavbi ne presega 120
m2 ali v enostanovanjski stavbi ne presega 250 m2 uporabne površine
stanovanjskega objekta,
2. se obnova oziroma popravilo zaračuna neposredno investitorju,
3. so
gradbeni elementi ali inštalacije, naprave in oprema v lasti lastnikov stanovanjskega objekta,
4.
gre za storitve, ki so uvrščene v šifro F standardne klasifikacije dejavnosti to je pod
gradbeništvo: šifra SKD 43.220 inštaliranje vodovodnih, plinskih in ogrevalnih napeljav
in naprav.
Osnovna montaže klimatske naprave zajema:
- en preboj opečnatega ali suhomontažnega zidu do 40 cm,
- montaža zunanje in notranje enote (oz. enot pri multi split sistemu) do višine 3,5 m,
- izdelava plinske cevne in elektro povezave med enotama (oz. enotami pri multi split sistemu) do 4 m (izolirane, v okrasnem kanalu),
- izdelava odvoda kondenza iz notranje in zunanje/ih enot(e) na osnovi prostega padca do 5 m v žleb ali pripravljen odtok,
- nosilne konzole (stenske, kratke 400 mm),
- priklop na obstoječo električno napeljavo ob klima napravi do 1 m (v okrasnem kanalu),
- drobni in montažni material,
- vakumiranje, polnjenje, zagon in svetovanje o uporabi naprave,
- potne stroške monterja do 30 km (relacija Merkur-stanovanjski objekt, na katerem se bo izvajala montaža).
V ceni osnovne montaže ni zajeta dostava klimatske naprave na objekt.
V kolikor bodo odstopanja od
osnovne montaže (namestitev klimatske naprave višje od 3,5 m, morebitni dodatni preboj, dodatni metri
instalacije, dodatni km prevoza, daljša električna povezava, debelejša fasada 15 cm ali več…),
strošek dodatnih del obračuna izvajalec montaže, ki je opravil delo.
V skladu s Stanovanjskim
zakonom in Pravilnikom o upravljanju večstanovanjskih stavb je stranka v primeru, da se montaža klime
opravlja v večstanovanjski stavbi, ki jo upravlja upravnik dolžna zagotoviti pisno potrdilo/soglasje od
upravnika za lokacijo montaže zunanje enote klimatske naprave.
Če stranka potrdila/soglasja upravnika ne
predloži, se montaža ne izvede.
Ko je naročilo klimatske naprave z montažo preko spleta uspešno
oddano, trgovski center odda naročilo monterju. Če je naročilo oddano s plačilom po predračunu ali Leanpay,
se naročilo monterju odda po prejemu plačila predračuna oz. odobritve kredita Leanpay. Pooblaščeni
monter vas nato v roku 48 ur pokliče na telefonsko številko, ki ste jo zapisali ob oddaji naročila in
se z vami dogovori za termin montaže.
V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko uredite na spletni strani kjer si lahko prenesete obrazcu ali preko e-pošte z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete na e-pošti naslov nakup@merkur.si ali z nedvoumno ustno izjavo preko telefona 080 88 01 od ponedeljka do petka od 7.00 do 20.00 ure.
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Prejeto kupnino vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če niste izrecno zahtevali uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih drugih stroškov. Pravico do vračila kupnine imate, ko naša družba prevzame blago in opravi pregled prevzetega blaga ali do predložitve dokazila, da ste nam izdelek poslali. 14-dnevni odstopni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago vrniti v enega izmed trgovskih centrov Merkur ali poslati na naslov Merkur Spletna trgovina, Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo v 14 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopate od pogodbe. Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo. V primeru odstopa od pogodbe ste dolžni dokazati kje in kdaj ste blago kupili. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo, iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.
Pravica do odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Naša želja je, da postopek od odstopa pogodbe poteka brez zapletov, zato smo pripravili kratek seznam na kaj je potrebno biti najbolj pozoren pri spletnem nakupu:
- Embalažo previdno odprite in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste popolnoma prepričani, da je izdelek ustrezen. Ob vrnitvi izdelka predlagamo, da ga vrnete v originalni nepoškodovani embalaži v izogib zmanjšanju vračila kupnine.
- Z izdelki, ki ste jih prejeli, rokujte previdno, saj lahko pride do poškodb in prask, predvsem pri bolj občutljivih izdelkih, ki imajo lakirane površine (zasloni televizorjev, ohišja aparatov, …).
- Zaščitno folijo odstranite pazljivo.
- Aktivacija in registracija programske opreme v naprave ne sme biti opravljena ob vračilu blaga.
- Vidne sledi uporabe ali montaže izdelka kot so prah, dlake, praske, madeži, umazanija, …
Odstop od pogodbe oziroma vračila blaga ne velja za primere:
- blago ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera družba nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe
- blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam
- blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti
- blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe
- zapečatenih avdio – ali videoposnetkov in računalniških programov, če je bil po dostavi odprt varnostni pečat
- zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je bil po dostavi odprt pečat
Osebno v katerikoli Merkurjev trgovski center
- vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte nakup@merkur.si ali preko telefona na 080 88 01, od ponedeljka do petka od 7.00 do 20.00 ure.
- navedete ime in priimek, številko naročila, e-pošto in kontaktni telefon
- vračilo blaga ni možno v Merkurjeve franšizne prodajalne
- Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo, iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.
Seznam trgovskih centrov z odpiralnimi časi dobite na naslednji povezavi.
V primeru odstopa od pogodbe preko dostavne službe na naslov
-
Merkur Spletna trgovina, Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo
Stroške pošiljanja krijete sami. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.
V primeru napačnih ali razbitih izdelkov
- vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte nakup@merkur.si ali preko telefona na 080 8801, od ponedeljka do petka od 7.00 do 20.00 ure.
- po potrditvi oziroma uskladitvi z vami bomo organizirali prevzem pošiljke preko Pošte Slovenije
Stroški pošiljanja so brezplačni. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.
Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.
Na zgornji naslov
ali na elektronski naslov nakup@merkur.si lahko pošljete
tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem
sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če
ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem
prevzema blaga s strani kupca. Garancija velja na območju Republike Slovenije.
Čas, v katerem
dobavitelj kupcu zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate
je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.
Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti
rezervnih delov niso mogoča (razen bele tehnike).
Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka v okvari brez mnenja pooblaščenega servisa. Kdaj garancija ne velja?
- če potrošnik ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka
- če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba
- v kolikor je izdelek mehansko poškodovan
- če je okvara nastala zaradi razlitja baterije
- če je okvaro povzročilo izredno nihanje omrežne napetosti ali višja sila
V Merkurju se zavedamo pomembnosti jamčevalnih zahtevkov, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili. Zahtevek iz naslova jamčevanja za kupljene izdelke lahko podate v vseh Merkurjevih trgovskih centrih. Seznam centrov se nahaja na naslednji povezavi. Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov za izdelke, kupljenih v Spletnem centru Merkur, ni možno v Merkurjevih franšiznih prodajalnah.
V primeru uveljavljanja jamčevalnih zahtevkov morajo biti izdelki čisti, torej brez vidnih sledi praha, dlak, madežev in umazanije. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo, iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.
V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali Merkur trgovine, d.o.o.
Uveljavljanje stvarnih napak
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2
mesecev
od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo
potem,
ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Stvarno napako lahko uveljavljate preko obrazca z
natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov nakup@merkur.si ali osebno v kateremkoli trgovskem
centru.
Potrošnik ima pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, povračilo stroškov
materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti
iz
prejšnjega odstavka tega člena. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve
leti
od izročitve, ne odgovarjamo.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:
- odpravili napako na izdelku
- povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
- izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
- povrnili celotni plačani znesek
V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čimprej, vendar najkasneje v roku osmih dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.
Poskrbeli smo, da bo vsak nakup v Spletnem centru Merkur popolnoma varen. Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo
preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih in številke plačilnih kartic), so ustrezno kodirani,
zato
jih tretje osebe ne morejo prebrati.
Spletni center www.merkur.si uporablja
256-bitni kodirni ključ in tehnologijo SSL (Secure Socket Layer). Za maksimalno varnost prenosa je
poskrbljeno z
mehanizmi, ki jih uporabljajo banke, finančne ustanove in najboljše spletne trgovine.
Avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami se izvajajo preko
avtorizacijskega centra banke, s katero ima Merkur pogodbo za plačila s plačilnimi karticami. Avtorizacije
kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu. Podatki
o
karticah se ne shranjujejo na strežniku Merkurja.
Merkur redno preverja varnost svojega
spletnega centra. Pridobil je tudi potrdilo o skladnosti s PCI DSS standardom (standard za varnost
kartičnega poslovanja), ki ga redno letno preverja in potrjuje.
Za varovanje osebnih podatkov
je odgovoren
tudi
uporabnik sam, in sicer tako da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno
originalno programsko opremo (posodobljeno protivirusno zaščito) svojega računalnika. Uporabnik je
odgovoren, da je pazljiv pri izvajanju spletnih nakupov in je pozoren na znake, ki lahko kažejo na lažno
spletno trgovino. Svetujemo, da ob vsakem sumu prevare pred izvedbo nakupa preveri, da ne gre za prevaro
(preko kontaktnih podatkov spletne trgovine).
Merkur trgovina, d.o.o. (upravljavec osebnih podatkov) obdeluje sledeče osebne podatke posameznika pridobljene preko Spletnega centra Merkur:
- Podatki za registracija za spletno nakupovanje: ime, priimek, naslov, elektronski naslov (ki je hkrati uporabniško ime), telefonska številka, IP naslov, geslo v kriptirani obliki, datum zadnje prijave, datum kreiranja računa.
- Podatki ob Spletnem nakupu: ime in priimek, naslov (pošta, kraj), telefonska številka, številka MKZ kartice (ni obvezen podatek), način plačila, način dostave, izdelki, ki jih je posameznik kupil, morebitni drugi podatki, ki bi bili potrebni za sklenitev pogodbe oziroma izvedbo naročila.
- Podatki kupca v zvezi s spletnim nakupom - morebitne pritožbe, reklamacije, uveljavljanje garancijskih in drugih zahtevkov: ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini in načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času nakupa, vsebini zahtevka, komunikaciji s stranko, rešitvi zahteve in drugi podatki, ki so potrebni za rešitev pritožbe, reklamacije oziroma drugih zahtevkov, ki jih uveljavlja kupec.
Osebni podatki zbrani za namen izvedbe spletnega nakupa se obdelujejo na pravnem temelju pogodbe, oziroma dogovora (člen 6/I točka b Uredbe EU 2016/679). Faza registracije za spletno nakupovanje lahko sloni tudi na privolitvi (člen 6/I točka a Uredbe EU 2016/679), če posameznik po registraciji ne opravi tudi nakupa.
Merkur lahko na podlagi ločeno dane privolitve pošilja obvestila o splošni ponudbi spletnim uporabnikom tudi prek SMS/MMS sporočil, neposredno trženje prek e-pošte in navadne pošte, na naslov bivališča spletnega uporabnika pa izvaja na podlagi zakonskih določb (ZEKom-1 in ZVOP-1), dokler imetnik takšne uporabe svojih podatkov ne prepove na e-naslov: kartica@merkur.si oziroma preko odjavnega obrazca v nogi vsakega od prejetih sporočil.
Osebne podatke bomo obdelovali zgolj za namene, za katerega so bili zbrani. Osebni podatki zbrani na podlagi privolitve (soglasja) se bodo obdelovali do preklica vaše privolitve. Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zastaralnih rokov, v okviru katerih lahko ena ali druga stran uveljavljata zahtevke izvirajoče iz sklenjenega posla.
Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja MERKUR trgovina, d.o.o. in njenih obdelovalcev osebnih podatkov, ki jih bodo obdelovali izključno v imenu in za račun Merkurja. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov in nacionalno zakonodajo.
Več o obdelavi osebnih podatkov, vključno z informacijami o tem, kako uveljavljati pravice iz naslova varstva osebnih podatkov pri Merkur trgovina d.o.o. si lahko preberete na povezavi https://www.merkur.si/varstvo-osebnih-podatkov.
Odjava iz seznama prejemnikov e-novic je možna kadarkoli preko elektronske pošte enovice@merkur.si. Odjavite se lahko tudi s klikom na odjavno povezavo v katerihkoli od prejetih eNovic. Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli našo e-pošto, v primeru, da je bila e-pošta že poslana oziroma v fazi pošiljanja. V tem primeru se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.
Če želite brisati osebne podatke, ki jih hranimo za pošiljanje e-novic, nam to sporočite na elektronski naslov enovice@merkur.si. Zahtevek za brisanje prijave mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim ste se prijavili na e-novice ali pa morate navesti elektronski naslov, ki ga odjavljate. V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za brisanje prijave, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.
Vsebino, objavljeno na straneh Spletnega centra Merkur, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. Merkur trgovina, d.o.o. zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti in/ali natančnosti. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.
Merkur trgovina, d.o.o., ali katerakoli izmed drugih pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku
in
izdelavi Spletnega centra Merkur, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do
uporabe
ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh Spletnega centra Merkur ali za kakršnekoli
tehnične
napake. Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v Spletnem centru Merkur. V primeru
morebitnih
razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo
možnosti
za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala v Spletnem centru Merkur. Za
podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka.
Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše
stroške.
Merkur si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko Spletnega centra
Merkur kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.
Merkur trgovina, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 080 88 01, pošljite elektronsko sporočilo na nakup@merkur.si ali nam pišite na naslov Merkur Spletna trgovina, Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList. Družba Merkur trgovina, d.o.o. priznava kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov sledečega izvajalca:
Izvajalec IRPS* | Poslovni naslov | E- naslov | Telefon in faks | Kontaktna oseba |
Evropski center za reševanje sporov | Tomšičeva 61000 Ljubljana | info@ecdr.si | T: 08 205 65 90 F: 01 244 99 95 | Uroš Petohleb |