(pri nakupu nad 80 EUR)Izdelek je potrebno prevzeti osebno v trgovskem centru Izdelki s starostno omejitvijo potrebujejo potrditev starosti ob zaključku naročila.
Novice
10. 8. 2021
MERKUR ob 125-letnici učinkovito, vitko in profitabilno podjetje v panogi
Ker MERKUR letos praznuje 125 let blagovne znamke, smo ob svečanem izidu jubilejne publikacije, ki povzema MERKURjevo dolgoživo zgodbo, obeležili tudi s svečanim internim dogodkom za zaposlene.
Generalni direktor Blaž Pesjak je ob tem povzel zgodovino podjetja, vse od leta 1896, ko je Peter Majdič v Celju ustanovi MERKUR veleželeznino. Skupaj smo se sprehodili skozi trideseta leta preteklega stoletja, ko je MERKUR poseben poudarek namenjal kakovosti in prilagajanju kupcev, nato pozornost namenili širjenju trgovin v 70 in 80 letih. Generalni direktor je ob tem še izpostavil, da kljub vsem uspehom v MERKURju ne smemo pozabiti niti na temno obdobje, ki nas je ob hitri širitvi in ob svetovni gospodarski krizi pripeljalo na rob prepada. »O tem še vedno neradi govorimo, kljub vsemu pa sem prepričan, da je bilo omenjeno obdobje za naš preporod ključnega pomena. Leta 2010 so bili vsi napori usmerjeni v revitalizacijo podjetja, s katero smo uspeli ohraniti zdravo jedro in izpostaviti dober način vodenja. Bilo je težko, vendar vredno,« je med drugim še povedal na srečanju z zaposlenimi Pesjak.
Ponosno je dodal: »Današnji MERKUR je najuspešnejši doslej. Je učinkovito, vitko in profitabilno podjetje, ki posluje po vzoru najboljših poslovnih praks v trgovinski dejavnosti. Tudi v prihodnosti bomo zasledovali cilj digitalne in energetske transformacije na nivoju pametnih rešitev za dom za končnega kupca ter stremeli h krepitvi blagovne znamke, ki prepleta dolgoletno tradicijo in sodoben pristop ter tako poskrbeli, da bo v MERKURju še naprej »Vse urejeno«.
MERKUR je kljub nepredvidljivim časom ob pandemiji poslovno stabilno in uspešno podjetje. Na tej osnovi temelji tudi nova oglaševalska platforma. Direktorica marketinga v MERKUR-ju Lidija Rakuša je ob tem izpostavila, da bo s septembrom 2021 celotno MERKURjevo oglaševanje steklo tako, da bo krovni slogan »Vse urejeno« nadgrajen z novim, ki se glasi: »Uredite svoj dom po svoje«. »Kupcem tako sporočamo, da v trgovinah najdejo vse za ureditev svojega doma in okolice po svojem okusu,« je še dejala Rakuša.
Pomembni mejniki iz zgodovine podjetja so obiskovalcem na ogled tudi v vhodni avli poslovne stavbe sedeža družbe Merkur trgovina, d.o.o., v Naklem.
15. 2. 2023
MERKUR doniral Inštitutu zlata pentljica
Naša dobrodelna akcija se je v januarju zaključila, zato smo ob mednarodnem dnevu boja proti otroškemu raku, skupaj s pomočjo kupcev Inštitutu zlata pentljica donirali znesek v vrednosti 4.448 EUR.
Hvala vam, dragi kupci, da ste pomagali in sodelovali pri dobrodelnem namenu. Prav tako gre zahvala seveda tudi vsem zaposlenim, ki so pridno opominjali na pomembnost tematike.
7. 12. 2022
MERKUR TRAJNOST: Smo prejemniki certifikata Green Star
Merkur trgovina, d. o. o., je uspešno pridobila certifikat Green Star za leto 2021 z oceno treh zvezdic, kar nas uvršča v kategorijo »ODLOČNI IZZIVALEC«.
Na podlagi posredovanih podatkov in samoocene podjetja, CER ocenjuje, da MERKUR že dlje stopa po poti zelene preobrazbe, ima zastavljene cilje in ukrepe za trajnostno poslovanje ter podnebno ukrepanje.
- Imamo jasno zastavljene trajnostne prioritete.
- Zelene transformacije se lotevamo bolj strukturirano in ambiciozno.
- Prispevamo k podnebni nevtralnosti.
- Imamo izkušnje z uvajanjem trajnostnih rešitev.
- Sprejemamo odločitve na osnovi podatkov.
- Želimo, da bi trajnost postala del poslovne strategije in poslovnih modelov.
- Prizadevamo si za ustrezno komuniciranje doseganja napredka tako znotraj podjetja kot zunanjim deležnikom.
- Ocenjujemo vpliv dejavnikov upravljanja, okolja ter družbe na podjetje in odtis ter vpliv podjetja na okolje, podnebje in družbo.
Vse to nam zagotavlja lažje obvladovanje tveganja ter priložnosti na poti zelene preobrazbe.
Osnova za izdajo certifikata Green Star je ESG-ocena Green Star na področju trajnostnega poslovanja in podnebnega ukrepanja, ki temelji na mednarodnih okvirjih in standardih za trajnostno poročanje ter EU-zakonodaji.
30. 11. 2022
MERKURJEVA PENTLJICA – DOBRODELNA AKCIJA ZA OTROKE Z RAKOM
Inštitut zlata pentljica, otroci z rakom in MERKUR trgovina, d.o.o. začenjata vseslovensko prodajno-dobrodelno akcijo Merkurjeva pentljica, za pomoč otrokom in mladostnikom z rakom.
MERKURjevci verjamemo, da lahko skupaj spreminjamo stvari na bolje. Zato smo prisluhnili in podali roko Inštitutu zlata pentljica, ki združuje otroke in mlade, ki so se v otroštvu srečali z diagnozo raka. Glavni namen je ozaveščanje o otroškem raku in najrazličnejša pomoč otrokom, ki zbolijo za rakom; tudi medvrstniška pomoč ob soočenju z diagnozo in med terapijami, pomoč in podpora med rehabilitacijo in pri ponovnem vključevanju v družbo po zdravljenju.
Rak je pri otrocih drugi oziroma tretji razlog za smrt (za poškodbami in prirojenimi nepravilnostmi). V razvitih državah z zgodnjo diagnostiko in dostopnostjo do zdravljenja, je rak ozdravljiv v približno 80 % (v nerazvitih pa samo 30 %). Otroci, ki so v otroštvu zboleli za rakom imajo skoraj vsi kronične zdravstvene posledice, pogosto tudi take, ki so življenjsko ogrožajoče in potrebujejo pomoč in podporo celo življenje.
V sodelovanju z Inštitutom zlata pentljica smo v MERKURju tako oblikovali akcijo, ki v decembru nagrajuje nakupe. Za vsakih 10 € nakupa kupec prejme nalepko (Merkurjevo pentljico). 5 nalepk mu prinaša 10 % popust na celoten nakup v januarju, ter z unovčenjem prispeva k donaciji, ki jo MERKUR namenja Inštitutu zlata pentljica. Zbrana sredstva v sklopu akcije Merkurjeva pentljica bodo namenjena otrokom, ki so preboleli raka in potrebujejo pomoč pri rehabilitaciji ali nakupu ortopedskih in drugih pripomočkov za normalnejše življenje, izčrpali pa so vse možnosti, ki jih krije osnovno zdravstvo.
»Delati in deliti dobro je nekaj, kar te zjutraj ponese v dan. Zato sem vesela, da smo v Merkurju prisluhnili in podali roko Inštitutu zlata pentljica, ki pomaga otrokom z rakom.
Zgodbe njihovih otrok in mladostnikov te naježijo. Kot mama zato še toliko lažje odprem srce in pomagam po svojih najboljših močeh. Zato sem ponosna ambasadorka akcije Merkurjeva pentljica in vas vabim, da tudi vi ponesete glas akcije med prijatelje in znance, da bodo letošnje decembrske nakupe opravili v Merkurju.« Maja Ambrož, vodja strateškega marketinga v MERKURju.
Podrobnosti akcije, navdihujoče zgodbe nekaterih otrok ter načini, kako lahko pomagate najdete na spletni strani https://www.merkur.si/pentljica.
Zlata, roza ali modra pentljica. Vsaka simbolizira določeno obliko raka. V MERKURju pa želimo s tovrstnimi akcijami vplivati na splošno zavedanje o pomenu hitrega odkrivanja, ozaveščanje in nuditi pomoč tistim, ki so se z boleznijo tako ali drugače soočili.
Hvala, ker pomagamo skupaj!
16 .9. 2022
MERKUR JE GENERALNI SPLETNI PRVAK
Znani so prejemniki nagrad 11. WEBSI za digitalne presežke
Razglašene so prestižne 11. nagrade WEBSI za digitalne presežke v preteklem letu. S podelitvijo 34 prestižnih WEBSI nagrad med 180 rekordno prijavljenih projektov, se je v Festivalni dvorani Ljubljana zaključil celoletni projekt WEBSI Digitalni presežki Slovenije.
Generalni spletni prvak, ki je najprestižnejša nagrada na področju digitalnih dosežkov, je postal projekt Merkur za »Črni petek«, ki smo ga v Merkurju ustvarili skupaj z Agencijo 101. Med vsemi prijavljenimi projekti je prav Merkurjev »Črni petek« prejel največ točk!
Poleg spletnega prvaka smo v kategoriji digitalnih orodij, zasedli odlično tretje mesto za kampanjo v spletni trgovini »Samo malo gledamo na merkur.si«, s katero smo izboljšali funkcijo iskalnika in ga z glasovno funkcijo naredili zabavnega.
V kategoriji »Trgovina« je Merkur zasedel prvo mesto za »Črni petek«. Na drugo mesto se je zavihtel LIDL Slovenija, pred Mercatorjem in njihovo M-sosesko. Čestitke vsem prejemnikom nagrad!
Ponosni in veseli smo, da kupci ter strokovna javnost prepoznava dobro delo vseh Merkurjevcev. Zato smo še toliko bolj navdušeni, ko nam takšna priznanja potrdijo, da smo na pravi poti.
Danes proslavljamo, a hkrati se zavedamo svojega poslanstva, ki nam nalaga odgovornost, da (p)ostanemo vsak dan (še) boljši - za vas in tisto, kar prispeva, da je v življenju »VSE UREJENO!«
5 .9. 2022
SUPERBRANDS 2022
V MERKURju se vsak dan trudimo delati in deliti dobro. Začenši z izbrano ponudbo, kredibilnimi in uporabnimi nasveti, strokovno izvedbo, trajnostnimi rešitvami in predvsem s posluhom za želje in potrebe naših kupcev, krepimo pozitivno nakupno izkušnjo in vplivamo na življenjski slog in bivanje vseh, ki nam že zaupate.
Prepoznavnost in zaupanje blagovni znamki sta ključna atributa njene moči. Z njima se lahko pohvali tudi Merkur, ki je prejemnik naziva Superbrands Slovenija 2022. Naziv Superbrands se podeljuje v 90 državah, in sicer na osnovi mnenja potrošnikov in članov strokovnega sveta. V Superbrands Slovenija so se pri raziskavi trga povezali z agencijo IPSOS, ki s spontanim preklicem 1000 sodelujočih pridobi podatke o najbolj edinstvenih, zaupanja vrednih znamkah, s katerimi se potrošniki identificirajo in ki ustrezajo njihovim potrebam in željam. V naslednjem koraku strokovni svet, ki je sestavljen iz strokovnjakov sveta trženja, odnosov z javnostmi, poslovnega sveta, medijev ter strokovnih organizacij na podlagi razlikovanja, kakovosti, zaupanja in čustvenega naboja neodvisno glasuje za vsako blagovno znamko, ki je vključena v proces glasovanja. Poleg Merkurja so naziv Superbrans Slovenija 2022 prejeli še Nova KBM, SKB banka, Barcaffe, Leone, Lidl, Merkur, Mercator, Triglav, Perwoll, Ariel, Silan, Big Bang, Generali, Old Spice, Pampers, Woop, Ford in Elan. Iskrene čestitke vsem!
Ponosno in z veliko mero hvaležnosti vas vabimo v svoje centre po Sloveniji ali v spletno trgovino merkur.si. Čaka vas množica idej in rešitev za vaš dom, vrt, gospodinjstvo, gradnjo, obnovo … Prav vse, kar potrebujete, da bo VSE UREJENO!
5 .9. 2022
PRENOVLJENA SPLETNA TRGOVINA
OD 5. 9. DALJE SI LAHKO OGLEDATE NOVO PODOBO SPLETNE TRGOVINE MERKUR.SI. PRENOVLJENA TRGOVINA JE ZELO PREGLEDNA IN OPTIMIZIRANA ZA NAJBOLJŠO NAKUPOVALNO IZKUŠNJO NAŠIH KUPCEV.
Od 5. 9. do 11. 9. bo na voljo popust dobrodošlice. S spletno kodo DOBRODOSLI-15 vas vabimo, da tudi vi izkoristite popust dobrodošlice -15% in nakupujte v spletni trgovini merkur.si
Popust ne velja za storitve, izdelke blagovnih znamk Miele, Liebherr, iRobot in belo tehniko Electrolux.
Oglejte si aktualni oglas na:
https://www.youtube.com/watch?v=CX1e-0exme4
5 .9. 2022